Femeiesti, cu doruri

– Dar daca ti-ar oferi tie pestisorul fermecat o dorinta care ar fi aia?

– Presupun ca nu vrei varianta diplomata, nu? Aia cu „pace in lume”, si din astea. Vrei varianta realista?

– Nici nu mi-as putea dori la o intrebare asa realista ca asta altceva decat un raspuns realist. Deci? Ce ti-ai dori?

– Asta e cam grea, stii. Dar daca ar fi sa dau un raspuns rapid….. cred ca mi-as dori sa nu-mi mai fie dor. Niciodata.

– Ia te uita! Si eu, care credeam ca ti-ai dori sa te iau de nevasta!

– Pai daca as avea o singura dorinta sigur nu ar fi asta! Luatul de nevasta nu presupune fericirea vesnica, sa stii.

– …………….. sa ne iubim vesnic?

– Nu, nici asta. Daca ne e noua dat sa ne iubim vesnic o vom face fara niciun pestisor fermecat.

– Bine mai, dar care e faza cu dorul, atunci?

– Pai eu zic ca e al naibii de clar. Dorul e ala care doare. Lipsa. Vreau sa te iubesc de sa-mi sara capacele, dar sa nu simt dor. Sa fiu asa de naiba-stie-cum incat sa nu-mi fie dor.

– Cum sa ma iubesti fara sa-ti fie dor cand nu sunt langa tine mai mult timp? Poate asa ceva o iubire cu capace sarite?

– Naiba stie. Stiu doar ca sunt teribil de nesuferita cand mi-e dor de tine. Nimic nu-mi prieste, nimic nu-mi convine. Dorul ma face urata. Si te caut in orice nimic, oriunde, prin manifestari exterioare, desi stiu clar locul in care esti fara echivoc.  Te caut oricum, in ciuda faptului ca stiu.

-Ahaaaa ! Deci de aia imi trimiti atatea SMS-uri ?

-Firesc. Si sa nu uitam e-mailurile, te rog.

– Bine. Ma duc la cumparaturi. Sper sa rezisti fara mine pana ma intorc. Imi faci o lista cu ce trebuei sa cumpar?

– Sigur! Tu du-te, si eu iti trimit lista prin SMS.

5 răspunsuri so far »

  1. 2

    imugur said,

    un comentariu nu-i de ajuns spune si prietenilor tai 🙂

  2. 3

    Ioana_du said,

    :)) ok

  3. 4

    cartim said,

    De n-ar fi dorul multe s-ar realiza si ar fi mult mai usoare.

  4. 5

    Ioana_du said,

    Dorul te poate face pisalog, te poate face sa nu-i lasi celuilalt spatiu, te poate transforma in cineva nerezonabil, te poate face sa distorsionezi anumite lucruri, te poate face sa nu mai gandesti corect.

    Eu nu stiu ce sa cred despre dorul asta…. Fata din povestioara parea a fi convinsa ca e mai bine fara. Poate are dreptate 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

