Dulceata pe obraz

Vineri. Zi de luat Bianca acasa.

Ajunsa la ai mei schimb cateva amabilitati in timp ce imi dezbrac haina.

-Mami, ce dragutica esti, esti ASA de dragalasa! exclama Bia cand ma vede imbracata cu o rochie care i-a placut ei inca de cand mi-am cumparat-o.

Apoi cand ma aplec sa imi descalt cizmele prinde momentul si imi da un pup apasat de tot pe un obraz. Vazandu-mi zambetul intreaba incantata:

-Ce, ti-am indulcit de tot obrazul, nu?

A fost ….. mi-a adus niste lumina intr-o zi altfel urata si apasatoare.

3 răspunsuri so far »

  1. 1

    cartim said,

    Copiii aduc lumina peste tot si mai ales intr-o zi urata si apasatoare.
    Stii, pentru asemenea zile n exista , tocmai acesta este farmecul si magia copilariei.

  2. 2

    cartim said,

    STii pentru copii asemenea zile nu exista …. nu stiu de ca nu s-a tastat , ca sa pic eu de infometat de litere 😛

  3. 3

    Ioana_du said,

    Ba cred ca din pacate asemenea zile pot exista si pentru copii …….


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

