Cu intarziere, de Ziua Indragostitilor Universali

“Fu iubirea, bat-o vina!”

Si-au zis intr-o zi frumoasa

Valentin si Valentina

Cand s-au cunoscut la masa.

Libera era cantina,

Dar cum soarta-i hoata tare

Valentin si Valentina

S-au ciocnit din inatmplare.

“Scuza-ma, a mea e vina!

N-am vazut ca-mi esti in cale!”,

Spuse palid Valentina

Tinand tava cu mancare.

“Nu da vina doar pe tine!

Vinovat ma simt cu carul!”

Valentin, privind-o bine

Scapa pe ciment mustarul.

Singuri in toata cantina

In miros de supa deasa

“Valentin!”  “Eu Valentina!”

Se-asezara la o masa.

Uimiti tare, vedeti bine,

De asa o potriveala

S-au gandit ca se cuvine

Sa se vada mai pe seara.

………..si acum sa le lasam ceva intimitate, zic. Nu de alta, dar habar nu am cum sa continui.

4 răspunsuri so far »

  1. 1

    cartim said,

    Dragut 😛
    Felicitari pentru Superior Scribbler Award luat la mine pe blog .

  2. 2

    Ioana_du said,

    Multam 🙂

    Poezia nu a iesit atat de ironica precum mi-as fi dorit, dar … les connaisseurs cunosc, cum ar veni 😛

  3. 3

    B67KLNA said,

    Ioana! mustarul… :))

    Maio stii?

    Foarte dragut 🙂

  4. 4

    Ioana_du said,

    Stiu, stiu, cum sa nu??
    Mai stiu si mustarul, si mai stiu si „da’ nu vrei mai bine niste paine prajita cu branza?”
    😀


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

