Lacustra. Varianta fara Bacovia

Cred ca in curand am sa reincep sa cred in miracole.

Ieri a fost o zi a revelatiilor. Si asta m-a facut extrem de nerabdatoare sa se intoarca instructoarea mea de yoga din strainatatiuri. Va fi dublu uimita. Odata pentru ca va afla ca este intructoarea mea de yoga, apoi pentru ca ii voi spune ca stiu deja sa levitez. Serios, am martori. Mi-a iesit a la merveille ieri, la coborarea din autobuz la metrou la Aviatorilor (hm, aviatori, levitatie … ). Am levitat cateva secunde doar, nu avea niciun rost sa plutesc prea mult in aer deasupra baltii aleia. Apoi am atins trotuarul ca o zana din propriile mele povesti.

Ce spuneti? Asta nu se cheama levitatie? Se cheama a fi pieton in Bucuresti zilele astea?

Neah. Sunteti sceptici.

Lasă un răspuns

