Clisee cu castele si dragoni

-Mi-ar fi placut sa traiesc in vremurile despre care acum se spun povesti.

-Sunt mai multe vremuri de genul asta. Preferi una anume?

-Daaaaa! Vreau sa traiesc intr-un castel mare. Sa fiu principesa unui tinut in care traieste un dragon periculos. Si viata mea sa fie amenintata de chestia asta, si sa vina un print sa ma salveze.

-Deci vrei sa traiesti intr-un cliseu!

-Dap, un cliseu. Nu subestima clieseele. Exista un motiv pentru care au ajuns asa, stii.

-Da? Si care crezi tu ca e motivul ala?

-Sincera sa fiu speram ca nu ma intrebi asta. Daca mi-ai fi lasat destul timp dupa replica anterioara as fi iesit pe usa cu un zambet misterios pe buze. Dar tu te-ai grabit sa ma intrebi care e motivul, iar eu nu mi l-am clarificat inca in minte. Si ca atare nu pot fi sclipitoare la faza asta. Greu mai esti de multumit!

-Bine, fie, sa continuam cliseul. Fantezia, pardon! hohoti el. De ce ti-ar fi fost viata amenintata de dragon? De ce a ta in mod special?

-A, asta e simplu. Parintii mei ar fi imprumutat de la el niste aur pe care nu l-ar fi putut inapoia la timp. Si atunci dragonul ar fi cerut fie sa ma ia pe mine de nevasta fie sa i se inapoieze imediat tot aurul.

-Pai sa fii nevasta de dragon inseamna moarte ?

-El, nu-l cunosti pe dragonul asta. Un nesimtit! M-ar fi pus sa-i gatesc toata ziua tocanita de iepuri iar seara m-ar fi incuiat in odaia mea, sa nu fug. Pai asta se poate numi viata ???

-Si crezi ca as fi fost eu ala care te-ar fi salvat de soarta de nevasta dragonului-camatar?

-Nu stiu. Ai fi fost?

-Poate. Dar daca te-as fi pus si eu sa-mi gatesti tocanita de iepuri?

-Eh ….. Tie ti-as fi gatit ….

9 răspunsuri so far »

  1. 1

    costiman said,

    tocanita de iepure sa fie!!!!!!Sa traiasca Ioana care are asa niste pofte! (Bine ca n-a primit Mircea un hamster)

  2. 2

    costiman said,

    ala se face numai peltea

  3. 3

    Ioana_du said,

    Haha!
    Faza e ca eu nu am nimic impotriva iepurilor! Poate mi-ai transmis tu ceva la nivel subliminal, naiba stie. Dar asta chiar ar fi un miracol, pentru ca nu am vorbit despre iepure decat cu Mona! Si numai de bine!! 😀

  4. 4

    costiman said,

    e clar, ai sindromul”Cenusareasa”.Problema este ca nu umbli noaptea pe la baluri si nu-ti pierzi papucii, deci nici capul.Eventual dai papucii.Din cauza asta nu se transforma dovleacul in trasura si nici nu poti sa folosesti bagheta magica Turbo 2000 sa ne transformi in broaste , asa cum tare ti-ar mai place!!! 🙂
    Iti recomand o vraja de exceptie si usor de memorat, numai ca nu mi-o aduc aminte.

  5. 5

    Ioana_du said,

    Dupa ce ti-o vei aminti (pentru ca am incredere in tine, stiu ca o poti face, mai ales daca o rog pe Mona sa se uite unde a notat-o) voi putea sa transform pe unii si altii in broaste? Asta e bine, ma tot bate fie-mea la cap ca vrea filmul ala de la Disney plin cu broaste si eu nu gasesc niciun cinematograf dotat cu asa ceva. Cu oracaitoare din astea, adica.
    Papuci deocamdata nici nu dau si (sper) ca nici nu primesc.
    Noaptea poate as umbla pe la baluri, insa s-a tot nimerit in ultima vreme sa am un program incarcat taman atunci: dorm.

  6. 6

    cartim said,

    „The Princess and the Frog” productie Disney 2009 este un film superb dar care inca nu ruleaza in Bucuresti dar pana va apare acest film o poti duce pe Bia sa vada un alt fil,m si mai fain numitt „Up”.
    La „Up” (Deasupra tuturor) o poti duce smabata si duminica la ora 13:30 la Elvira Popescu sau la Alvin and the Chipmunks: The Squeakquel care ruleaza la: The Light Cinema,Hollywood Multiplex,Movieplex Cinema Plaza,Cinema City Cotroceni,Starplex.
    Eu iti recomand cu caldura filmul „UP”.

    Eu ti-am furnizat informatiile , ramane sa ca tu sa le folosesti cat mai bine.
    Iar cand va ajunge „Printesa si boscoiul” o vei duce si la acela.
    Bafta !!

  7. 7

    Ioana_du said,

    Multam mult Cartim draga!

  8. 8

    costiman said,

    iti recomand Ice Age 3.Am ras cu lacrimi chiar daca sunt un tip trist de felul meu si nu cadra.

  9. 9

    Ioana_du said,

    L-am vazut. Am plans in hohote, desi sunt o tipa vesela si nu prea cadra :))


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

