Dilema neserioasa sau Dimineata pe raceala

Se dau urmatoarele date:

1. o cauza eficienta (vremea de afara , mana in mana cu un fel de prostie RATB-ista – cu accent pe ultima);

2. neste cauze declansatoare (haine suficient de groase pentru afara, mult prea groase pt. RATB; aglomeratie prea mare in RATB ca sa imi tin haina in brate; caldura exagerata din autobuze; bluza uda pe spatele meu si altele de genul asta).

3. una bucata efect principal: o raceala;

4. neste efecte din gasca racelii: nas curgator, voce miorlaita (ha! tot e bine, acum daca ma apuca lacrimatul deja celebru in ultima vreme pot da vina pe raceala, zic ca de la ea imi curg ochii si am voce de mierla), durere in toti muschii;

5. creme de la creme: pana si pielea capului este dureroasa. Realmente simt fiecare fir de par infipt in teasta. Fatalmente am parul des;

6. una bucata dilema neserioasa: daca punctul 5, atunci…inseamna ca aplic invataturile lui Eckart Tolle din „Puterea prezentului”? Alea cu sa constientizezi fiecare senzatie? Daca da, imi trebuie varianta fara raceala. Ca asta cu imi distrage atentia de la senzatiile care ar trebui sa ma aduca in prag de Nirvana la senzatia de Nurofen pe gat. De aici pot face echivalente gresite intre Nirvana si Nurofen. Si as putea trage concluzia ca fericirea se gaseste la farmacie.

Gasitorului recompensa.

P.S. probabil ca oamenii mai intelepti decat mine ar gasi altceva mai potrivit ca fiind punctul 1. Scuze, la atat m-a dus mintea mea ametita de albul servetelelor.

4 răspunsuri so far »

  1. 1

    Dan Iancu said,

    baga o vodca. nu-ti va trece, dar macar esti mai bine dispusa 🙂

  2. 2

    Ioana_du said,

    Vodca? Hm.
    Vin alb nu merge? Demidulce as prefera, dar ma descurc si cu demisec .
    Iata deci ca imi plac jumatatile de masura 😀

  3. 3

    Dan Iancu said,

    depinde de ce maninci 🙂

  4. 4

    Ioana_du said,

    Salata!
    E ok, nu? 😀


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

