Mi se pare uneori ca lumea e pe dos

Strazile puteau fi asfaltate.

Sau daca nu, macar sa nu se infunde!

Cantecele sigur mi-ar fi placut sa fi fost mai limpezi.

Dar n-a fost sa fie asa.

Uneori mi-as fi dorit intrebari mai putin complicate.

Sau daca nu, macar raspunsurile sa-mi fi fost mai la-ndemana.

Sa le vad, sa le simt, sa le stiu, sa le accept.

Dar n-a fost sa fie asa.

Mi-ar fi placut sa stii cum sa-mi raspunzi la chemare.

Sau daca nu, macar sa nu-mi pleznesti mana intinsa.

Sa-mi fi fost palma curata, lipsita de urme rosii.

Dar n-a fost sa fie asa.

4 răspunsuri so far »

  1. 1

    cartim said,

    Si uite cate nu se trag de la strazi si de la nernea Oprescu…
    Daca nu ar fi ei nu am ajunge sa cugetam chestii profunde 😛

  2. 2

    Ioana_du said,

    Noroc ca „orientarea mea literara” este mai degraba simbolista. 🙂

  3. 3

    Dan Iancu said,

    :))) mi+a placut.

  4. 4

    Ioana_du said,

    Ma bucur, Dane.
    Scriu bine, mai :P:P:P


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

