Nedreptate

Iubirea noastra a fost de la inceput condamnata.

Sau poate nu condamnata, dar sigur n-a avut nicio sansa reala.

Tu in mod evident ai facut tot posibilul!

Ochii tai ma urmareau peste tot, ma protejau,

Si cand plecam iti simteam privirea in ceafa.

M-ai inconjurat cu mai multa caldura decat pot eu sa cuprind

Si pot jura ca nimeni nu m-a mai cocolosit asa vreodata.

Insa, vezi tu …. Eu il iubesc mai mult pe el.

Intelegi, nu-i asa?

Era clar de la inceput ca daca va fi nevoie vreodata sa aleg

El va fi cel care te va masura cu tava.

Pentru ca, oricat ai fi tu de atent cu mine,

El e cel care imi lasa papucii intregi.

A naibii sa fii de rozatoare!

Dedic acest poem bunei Mona si rabdatorului Costiman, multumind anticipat pentru placinte si pentru vinul ala. Care am sa-l beau.

2 răspunsuri so far »

  1. 1

    mona said,

    am vrut sa spun si eu vorbe dar m-a luat asta la intrebari ca: cine esti?zau???de unde stiu eu?ia identifica-te!spune-mi si parola…………….m-am pierdut,apoi m-am gasit si m-am enervat asa de tare c-am si uitat ce voiam sa scriu.
    pai ce,mai tin eu minte identificatorul si parola??ca la 20 de ani??
    in fine,nu stiu ce-am facut dar pana la urma m-a lasat sa comentez si fara parola(probabil starnesc mila sau par inofensiva)asa ca profit de ocazie sa-ti zic c-am pus vinul la invechit(dar nu prea mult,ca n-am pivnita)iar placinta o fac la comanda,sa fie proaspata.tu doar arunca buzduganul !

  2. 2

    Ioana_du said,

    Cum sa arunc mai buzduganul? Daca lovesc iepurele din greseala? Iti dai seama ce dezamagit ar fi Costimanul? Pe cine ar mai alerga el cu tava in mana? Lasa, iau buzduganul cu mine dar nu-l arunc. Il pastrez, nu se stie cand ar putea sa ne trebuiasca.

    Vinul il bem cum o fi, nu te stresa, concentreaza-te pe placinta 😀

    Parola? Asta ti-a cerut parola? Mie nu-mi cere nimic niciodata. O avea ceva cu mine?


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

