Invatand intelighentie emotionala

Remarcati s’il vous plait pixul cu printese. Nu se vede ca e cu printese, dar va zic eu. Mi l-a dat Bia de tot. Ca ea mai are unul, da’  al ei are capac roz si ca atare e mai frumos. Si sa il iau eu pe asta de tot. Si l-am luat. E adorabil sa primesc cadouri de la Bia.

P.S. Eu sunt cea cu parul prins in coada si pix cu printese in mana. Oofff…….

9 răspunsuri so far »

  1. 1

    Dan Iancu said,

    cum e parul prins in pix cu printese? 🙂

  2. 2

    Ioana_du said,

    Ca si mine. Adica perfect! 😛

  3. 3

    cristian said,

    un close up pe pix, daca se poate…. 🙂

  4. 4

    Ioana_du said,

    :))
    Data viitoare o rog pe fotografa mea preferata sa faca un prim plan cu pixul 😀

  5. 5

    cartim said,

    In close-up facut de mine pixului, se vede ca acesta are urme de roz si capat argintiu.
    Din cauza rezolutiei mai slabe nu se vad zanele de pe pid.
    Oricum pare un pix superb mai ales daa vine de la zanuta ca Nia 😛 😛 😛

  6. 7

    Ioana_du said,

    Da…….. E un pix-zambete.

    Nu pentru ca ar zambi pixul, oooofff….. ci pentru ca poate provoca zambete autentice.

    Si cand cineva zambeste autentic inseamna ca in secundele alea inima ii este deschisa. Si cand inima este deschisa multe lucruri bune se pot intampla. Sau macar se pot planta semintele pentru asta. 🙂

  7. 8

    daliana said,

    Se simte primavara si aici, in casuta ta….pixuri roz, printese….
    Ma bucur cand zambesti!

  8. 9

    Ioana_du said,

    Multam mult suflete, da, si eu ma bucur sa zambesc 🙂
    Stiu pe cineva care are un quelque-chose impotriva zambitului in ultima vreme, si are dreptate acolo, la nivel profund.
    Insa zambetele mele nu sunt din alea stupide, asa ca ma bucur tare mult cand pot sa le afisez 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

