Prietenul Ralucai are nevoie de ajutor

Gasiti aici detalii, daca doriti.

2 răspunsuri so far »

  1. 1

    costiman said,

    ok

  2. 2

    Ioana_du said,

    Ma gandesc din cand in cand cat de aproape suntem unii de altii.

    Acest prieten al prietenei mele are o scurta lista de sustinatori pe blogul lui. Printre ei , Dan Santimbreanu. Dan este ………. destul de „in gasca” mea de bucuresteni (ca mai am una la Ploiesti). Coincidenta!

    Eu nu recurg de regula la acest gen de sustinere, am eu niste idei vechi si poate pe alocuri tampite, nu am acum chef sa ma explic. Am pus „reclama” la blogul asta numai pentru ca m-a rugat Raluca, si ea este una din cele mai dragi si vechi prietene.
    Cand am vazut numele lui Dan acolo la sustinatori…… Mi s-a parut dintr-o data lumea mica. Parca simt ca ma sufoc.


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

