In nori

Pe planeta pe care as vrea-o eu veselia este permisa.  Ba e chiar incurajata!

Acolo nimeni nu se uita stramb la tine daca iti vine sa zambesti, nimeni nu te judeca daca simti ai nevoie sa faci asta. Nimeni nu se apuca, imediat ce te vede zambind, sa iti explice intr-un fel sau altul ca viata e serioasa, ca numai superficialii zambesc, ca real nu exista motive, ca oamenii, ca energiile, ca alea, ca altele ….

Pe planeta asta un zambet inseamna incredere, caldura, vointa, speranta, iubire de fel si chip. Si poate chiar mai mult de atat! Si chiar daca lucrurile nu sunt perfecte nici acolo, cu siguranta nu intalnesti oameni atat de acriti incat sa confunde un zambet cu o grimasa.

P.S. pentru eventualele persoane care vor gandi ca acesta este un post superficial: poate o fi, pentru voi. Pentru mine inseamna ceva. Si daca macar cateva persoane, oricat de putine, vor zambi si vor simti o bruma de incredere citindu-l, pentru mine si asta inseamna ceva.

7 răspunsuri so far »

  1. 1

    cristian said,

    i cannot think of anything else but the violet flame 🙂
    scuzeeee

  2. 2

    Ioana_du said,

    :)):))
    Acum … pot sa admit ca viloteul este una din culorile mele preferate. Deci nu ai gresit prea tare :))

    P.S. ti-a iesit gustos pop-corn-ul? Sau te-ai gandit ca am dreptate si ai mancat niste floricele de porumb? 😀

  3. 3

    Cristian said,

    un pop corn facut, iar nu gatit, asa cum numai paul newman reusea, merge cu un coca cola rece.
    e-hee uitatul la film nu e asa de simplu cum crede lumea!

  4. 4

    cartim said,

    La care film?
    Matache Macelaru’ 😛 😛 😛

  5. 5

    Ioana_du said,

    Am mancat si eu niste floricele din alea azi. pe langa o tona de alte chestii pe care le-am mancat.
    Si ce credeti? Au fost cu noroc. Am iesit pe locul 3 la jocul de whist. De regula ies pe 4, ca tre’ sa si piarda cineva, dar azi mi-am facut de cap.

  6. 6

    Cristian said,

    pai vezi…floricelele sunt flower power
    apropo de reclama aia, care ma amuza foarte tare… am tot avut impresia ca ultima replica e: „e-heee. mancatul asta nu e pentru oricine!”

  7. 7

    Ioana_du said,

    E pour les connaisseurs, mai Cristi! 😛


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

