Si totusi …

… e adevarat! Femeile se pot bucura din tampenii. Am dovada. Doua, nu una! Si daca de botinele negre as putea zice ca am nevoie, pantofii rosii clar au fost moft!

Jur pe rosu!

7 răspunsuri so far »

  1. 1

    cristian said,

    nu numai femeile.
    clooney in up in the air colectiona mile de zbor. ajusese la 10 milioane. tu la cate perechi ai ajuns? 🙂

  2. 2

    Ioana_du said,

    Perechi de mile de zbor? 😀 Niciuna!
    Vezi? vezi ce echilibrata sunt???

    alt P.S. nu pot spune la cate perechi am ajus pentru ca realmente nu stiu. Na! Tu ai intrebat! 😛

  3. 3

    uhitto said,

    da crezi cumva ca eu am nevoie de televizorul cit peretele pe care mi-l doresc? noroc ca nu am parale de fel…

  4. 4

    Cristian said,

    un Iphone, un laptop dell, un BMW si un card visa plin cu bani. what a dream…

  5. 5

    cartim said,

    Up in the Air = Clooney joaca din ce in ce mai prost

    Un visa plin cu bani mi-ar fi de ajuns 😛 😛 )ramane a very nice dream …)

  6. 6

    Danonino said,

    Eu cred ca mofturile si nu nevoile sunt facute pentru a ne bucura. Abia astept sa te vad cu pantofi rosii 🙂

  7. 7

    Ioana_du said,

    Acum am revenit de la Ploiesti.

    Va zic sincer, am avut un quelque-chose cu rosul zilele astea.Vineri am achizitionat pantofii (Dani, crede-ma ca si eu abia mai am rabdare sa ti-i arat 😛 ), sambata am imbracat o rochita care avea si rosu in ea, vinul a fost tot aceasta culoare…. Si chiar m-a mirat „cum frate, si vinul??” Am golit cateva pahare sa ma conving dar da, ERA tot rosu 😀


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

