Ce as inventa (episodul … doi?! )

  • Prognozator meteo personalizat . Pentru ca da, e destul de important pentru mine cate grade sunt afara, daca ploua sau nu etc., dar mai important decat atat este „ok, si atunci eu cum ma imbrac?”. Prognozatorul meteo personalizat imi va indica temperatura numai ca informatie aditionala, principalele informatii fiind legate strict de garderoba. „Vei imbraca rochia X, la care vei asorta pantofii Y si haina Z”. Sau invers, in functie de anotimp. Dupa ce se va inventa acesta eu voi astepta un pic, nu-mi voi lua chiar primul model aparut pe piata. Voi astepta varianta cu calcator de hainele respective.
  • Inregistrator de ganduri intamplate in semi-adormire. Sau poate chiar trei sferturi – adormire, asa.  Pe bune, atunci cand ma semi sau un sfert trezesc noaptea imi vin niste idei super faine pentru articole, cu formulari destepte, tot tacamul. Si de foarte multe ori m-am gandit „daca nu mi-ar fi ASA de lene acum m-as da jos si as nota asta. Dar lasa, nu am cum sa uit pana maine”. E, credeti-ma, am cum. A la merveille chiar. Asa ca as vrea inregistratorul asta, care ar avea un firicel subtire conectat la creierul meu si va inregistra tot. A doua zi voi accesa baza de date astfel formata (va avea user-name si parola, firesc 😛 ) si voi pastra sau nu ce gasesc acolo.
  • Imbuteliator de buna-dispozitie. Asta pentru ca se intampla sa am uneori prea multa si alteori deloc, si mie imi place echilibrul. Ar fi fain sa stiu ca atunci cand sunt teribil de prost dispusa pot schimba asta cu un singur poc de borcan desfacut. Sau sticla. Sau whatever recipient se va gasi pentru buna-dispozitie. 
  • Pastrator de aer parfumat. Asta ar fi util primavara cand miroase mult a zambile si frezii si atunci cand innebunesc de la mirosul de tei.
4 răspunsuri so far »

  1. 1

    cartim said,

    Inregistrator de ganduri intamplate in semi-adormire – la acesta te sustin si iti dau sisponsorizare , fac si voluntariat daca e nevoie.
    Daca tu ai stii cate articole am ratat eu din aceleasi cauze…

  2. 2

    Ioana_du said,

    Banuiam eu ca voi gasi sustinatoi ai ideii :P:P:P

  3. 3

    cristian said,

    ru propun sa inventezi unul dotat cu wi fi, nu cu un firicel subtire.

  4. 4

    Ioana_du said,

    Bine! Daca zici tu! Sunt de acord, mai ales ca nu stiu ce e ala wi fi. Dar suntem prieteni, la naiba, nu ai fi propus ceva aiurea.
    Deci wi fi sa este 😛


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

