Cu tehnologia inainte catre un viitor luminat de becuri

Logandu-ma (sic!) eu in ast week-end care tocmai a trecut la Carteacufete vad la profilul unui prieten o poza noua. Curioasa din fire ma gandesc ca poate si-a pus mai multe poze noi, asa ca intru pe profilul lui si ma plimb un pic pe-acolo. Si zaresc cu coltul ochiului (tu, Doamne! ce ti-e si cu zaritul asta si cu colturile de ochi!) lista lui de prieteni, din care m-a izbit (tot in ochi! ) un nume. Ma auto-invit acolo (am admis deja ca sunt curioasa) si … in fine, aflu lucruri. Despre numele respectiv, plus despre alte cateva nume legate de el.  Erau chestii despre care chiar ma intrebasem zilele trecute, si mai intrebasem si pe altii cautand raspuns, dar nu am gasit. Si il gasesc asa, in felul asta …. Si ma intreb daca nu cumva tehnologia asta moderna (sau tehnica, ce o fi ea) a facut lumea mai mica si mai lipsita de mistere. Da, stiu ca era o informatie pe care imi doream sa o aflu, am aflat-o si m-am si bucurat teribil (era o veste buna de tot), insa dincolo de asta m-am intrebat asa, cam intr-o doara, despre cate aflam despre ceilalti si mai ales despre cum aflam. Si ma mai gandeam ca la naiba! ce rost au evolutia spirituala sau dorinta de a comunica non-verbal, prin intuitie si simturi (da, am eu dorinte din astea) daca Albumucufete face asta pentru noi.

In ciuda unei vesti super bune pe care am aflat-o si pentru care inca ma mai bucur m-am simtit , la nivel de ticait interior, ceva mai saraca. Na voila disonanta cognitiva. Nu e asta o tampenie ?!?

3 răspunsuri so far »

  1. 1

    Cristian said,

    facebook. it’s a kind of magic

  2. 2

    Cristian said,

    ps: titlul face toti banii

  3. 3

    Ioana_du said,

    Pai tocmai pe dos mai Cristi, tocmai ca magia e cea care se duce incet dar sigur.
    Si cu toate astea apreciez tehnologia. De aici disonanta.
    La naiba.

    Cat despre titlu…. multam . Ma pricep 😀


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

