Realitate via vis (1)

– Ma uimeste felul in care reusesc uneori sa am acelasi vis in nopti diferite, spuse ea privindu-l pe jumatate , ca si cum ar fi asteptat de la el un raspuns si in acelasi timp nu ar fi asteptat nimic.

-Acelasi vis? Exact acelasi? Poate hotarasti tu ca e acelasi in momentul in care te trezesti!

-Cum sa hotarasc eu? Ma trezesc dimineata bulversata, fiindu-mi clar ca am mai visat acelasi lucru. Si chiar si in timp ce visez stiu ca am mai visat cel putin o data chestia aia. Un déjà-vu in care stiu ca trebuie sa rezolv ceva, in care stiu ca data trecuta cand am fost acolo nu am rezolvat.

-Iti amintesti si actiunile trecute? Cele care nu au dus la rezolvare?

-Nu! Asta e al naibii de frustrant. Stiu ca am mai fost acolo, recunosc locul, obiectele, stiu ca data trecuta am facut ceva insa imi este peste poate sa imi amintesc ce anume.

-Bine, presupun ca nu vrei de la mine o interpretare pe tema asta. Adica … esti perfect capabila sa interpretezi si singura. Ce mi-as dori eu sa stiu este daca intr-adevar ai avut acelasi vis de mai multe ori sau doar mintea ta leaga niste lucruri, niste framantari ale tale, niste naiba stie ce astfel incat te seteaza sa crezi ca ai visat si alta data acelasi lucru.

-Nu stiu, mi-e foarte greu sa accept varianta asta. Ma preocupa visul in sine. E ciudat ca desi in camerele prin care trec sunt aceleasi obiecte mereu sunt asezate altfel si de fiecare data ma intreb daca nu cumva le-am schimbat eu locul la vizita trecuta. Si de aici mi se nasc intrebari: e cazul sa le mut din nou? esecul in a gasi ceea ce caut in vis vine de la repozitionarea lor in mod gresit? sau de la simplul  fapt de a le fi repozitionat? trebuie sa le mut, sau nu? si cum au fost asezate prima oara? Si uite asa e tot visul. Alerg catre casa asta, sau castel, ce-o fi, alerg stiind ca trebuie sa ajung cat mai repede. Si cand ajung  si intru ma cuprind linistea de a fi ajuns si nelinistea valului asta de intrebari.

-Si cum se termina visul? Te trezesti asa, pur si simplu, in toiul intrebarilor?

-A, nu! Miscandu-ma pe acolo prin camere ajung invariabil in fata unei oglinzi. Si cand ma intreb daca sa intind sau nu mana si sa ating oglinda, atunci ma trezesc.

4 răspunsuri so far »

  1. 1

    castleless said,

    si… ce spune asta despre tine? adica… trebuie sa intelegi ce spune asta despre tine…! 😛

  2. 2

    Ioana_du said,

    Da, categoric are un sens ascuns care nu e asa ascuns dar care poate fi ascuns daca vrei sa-l ascunzi! Sau o fi invers?? 😛 Si daca e invers ce spune asta despre mine?

  3. 3

    cartim said,

    Esti hiperactiva si in somn ? 😛

  4. 4

    Ioana_du said,

    Pai……..aceasta poveste este pura inventie 🙂
    Intamplarea face ca si eu sa visez felurile aiureli, insa sunt departe de tot de fata din povestea mea.
    Si stai sa vezi ce va face in continuare ………… 😛


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

