De-a telenovela. La terapie (1)

Esmeralda nu fusese de acord cu ideea (ba chiar fusese totalmente impotriva), insa Eusebio fusese de nezdruncinat pentru a putina oara in viata lui: simtea nevoia unor ore de terapie. Consiliere psihologica , reformulase amicul care ii recomandase terapeutul asta vazandu-l pe Eusebio cum se schimba la fata. Acum se indrepta catre cabinet pentru prima sedinta, si avea emotii.

-Buenos dias! saluta el timid pe asistenta terapeutului, uitand pentru a multa oara in viata lui ca nu vorbeste de fapt spaniola. Sunt Eusebio …

-Da da, suneti clientul de ora 15! Poftiti inauntru, domnul va asteapta.

Tragand aer in piept Eusebio deschise usa si patrunse in cabinet. Incaperea era in semintuneric si ii paru goala. Mirat iesi, insa asistenta ii repeta usor iritata sa intre, domnul terapeut este inauntru si il asteapta. Eusebio mai apasa odata pe clanta si de data asta intra mai hotarat.

-Aha! Obsesiv-compulsiv! auzi el o voce pitigaiata din spatele unui birou.

-Nu, ma numesc Eusebio …

-Dada, stiu cum te numesti. Si suferi de tulburare obsesiv compulsiva, stimate domn. Mi-am dat seama imediat, cand am vazut ca deschizi usa de doua ori inainte de a intra in cabinet. Vi se intampal des sa faceti asta? Un terapeut bun isi da seama de lucrurile astea imediat! spuse el cu autosuficienta, si luand un pix se apuca sa noteze ceva intr-un carnet.

-Ah, ma tem ca este o confuzie…. Stiti …. nu am vazut pe nimeni in birou prima data cand am intrat, si am crezut ca … Dar apoi mi s-a zis totusi sa intru, si ..

Ti s-a zis ?? Hm, interesant! Auzi des  voci care iti spun sa faci diverse?  Schizoid, murmura el in barba si continua sa noteze pe carnet.

-Dar era firesc sa aud vocea, asistenta dvs. era chiar langa mine!

-Hm, tendinta de a va dezvinovati … Vi se intampla des sa va simtiti acuzat, persecutat de ceilalti? Paranoid, spuse el decis si nota pentru a treia oara in carnet.

Eusebio, ramas fara glas, murmura ceva de neinteles si se prabusi pe scaunul indicat cu un deget de catre terapeut. Sedinta parea a se anunta chinuitoare.

2 răspunsuri so far »

  1. 1

    cartim said,

    Chiar asa ??Hai ma….
    Trec multi pisalogi pe aici?? 😛 😛

  2. 2

    Ioana_du said,

    Mai, nu stiu. Cred ca daca treceau multi, de-acum inainte nu vor mai trece. Decat cei care sunt suficient de smart sa se autoironizeze.
    La urma urmei si eu sunt viitor psiholog, si totusi eu am scris chestia asta. Deci ma pot autoironiza, deci se poate 😀


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

