Ce cautam?

Adevaruri, va zic eu.

Acuma .. se intampla sa cunosc pe Cineva care imi va spune (sau nu-mi va spune dar va gandi, sau nu va gandi acum dar sigur candva a gandit si mi-a si spus) ca adevarul este unul singur. Nu contrazic, constat numai ce forme variate imbraca adevarul pentru oameni diferiti. Adicatelea pentru oamenii care ajung la mine pe blog cautand diverse.

Exista o persoana care a vrut sa stie adevarul in legatura cu Costimanul (te pup, Mona :))  ). Si anume: are umor Costiman ?  Ma intreb daca l-o fi citit pe Costiman. Si daca da …. nu a putut sa-si dea seama daca are omul umor sau nu? Si daca nu, vrea sa afle daca are umor ca sa stie daca il citeste de-acum inainte? O fi vreun / vreo indecis/a . Poate blogul meu l-a ajutat (sau a ajutat-o) sa se lamureasca.

Un alt adevar in legatura cu care cerceteaza lumea este legat de comunicarea nonverbala aranjarea parului. Ma, sigur exista legatura intre astea doua. Eu una de cele mai multe ori imi leg parul in coada pentru ca vreau sa transmit nonverbal doua mesaje importante. Unul este ca mi-e o lene crunta sa imi aranjez parul, care oricum sta cum are el chef si asa incat nu vad de ce mi-as consuma timp si nervi aranjandu-l. Si la coafor merg rar si numai ca sa ii tund varfurile. Parului, vreau sa spun. Cel de-al doilea mesaj ar fi ca arat foarte dragut oricum, indiferent daca il aranjez intr-un fel sau nu, si oricum mi-e lene si nu am tehnica buna cu uscatorul si oricum el sta cum vrea el. Parul, vreau sa spun. Persoano care vrei sa stii despre asta, cred ca am fost suficient de elocventa.

Persoanei care este interesata de torturile mele nu pot sa-i raspund nimic, intrucat nu am idee cum a pus accentul. Si nu as vrea sa ma apuc sa ii explic despre lungi taceri cu talc si ea/el  sa vrea, Doamne fereste, sa afle despre vreo crema cu sau fara cacao.

Acum va rog sa ma scuzati. Vreau sa dau cautare pe net dupa azi plec la ora 13 si mi se pare ca mai e o vesnicie pana atunci. Nu se stie niciodata pe ce blog pot ajunge, si tre’ sa ma concentrez. Poate aflu acolo daca nonverbal, fara torturi si cu parul in vant Costimanul are umor.

5 răspunsuri so far »

  1. 1

    mona said,

    draga mea,o sa zici ca pe mine nu ma intereseaza cautarea umorului lui costiman numai fiindca stau cu el de mai bine de ………ani,din care 17, cu acte in regula, dar adevarul e cu totul altul:lasand la o parte faptul ca cu(ma scuzati)umorul m-am lamurit deci si linistit,trebuie sa recunosc ca sunt interesata mult mai mult de „comunicarea nonverbala aranjarea parului „.
    adica…………..sorry………mi se pare aproape imposibil sa -ti aranjezi parul comunicand nonverbal.caci „_utu-i ” (ca si baga-mi-as)e o forma de verb ,nu? pe care eu o „scap”mereu cand imi aranjez parul sub toate aspectele( plete,sprancene,mustata,etc).nu e singura forma,dar nu intru in amanunte ca sa nu spulber definitiv impresia gerela ca as fi o maaaare doamna.si nu ma refer doar la kg.
    cat despre torturile persoanei………….discutam alta data

  2. 2

    costiman said,

    are, da-l in ma-sa!!!!

  3. 3

    Ioana_du said,

    Mai, si eu zic ca are. Adica…la naiba… s-a demonstrat stiintific! Si NU de catre cercetatorii britanici ! :))

    Mona draga, cata dreptate ai ……… 😉

  4. 4

    cartim said,

    Paste Fericit !!

  5. 5

    Ioana_du said,

    Multumesc intarziat, Cartim draga 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

