Repetir!

Aseara, pentru a nu stiu cata oara, The Closer. Eram obosita rau, stiam deja ca filmul nu mai are cu ce sa ma surprinda, asa ca am stat pana la 11 ca sa-l vad pe tot. Are sens, zic.

Asta e un film care ma doare de cate ori il vad. Nu am avut vreo experienta similara ca sa pot pretinde ca fac vreo asociere, dar chiar si asa ma dor toate cele patru personaje.

Ma doare chelnerita-stripteuza pentru felul ei de a iubi fara bariere, fara jumatati de masura, dand tot. Si pentru onestul „Nu te mai iubesc. La revedere.”

Ma doare fotografa pentru conflictul interior, pentru disonanta.

Ma doare doctorul pentru felul lui de-a fi dintr-o bucata dar fatalmente bun, pentru onestitate, pentru iubirea lui bruta si fara fineturi insa al naibii de constanta.

Si cel mai mult ma doare EL, scriitorul de necrologuri, pentru dependenta lui de adevar chiar daca e clar ca in anumite situatii adevarul va face tandari totul.

De ce continui sa ma uit la filmul asta, atunci? Pai……pentru ca e fabulos.

-Ce nu ti-a placut la senvisul meu?

-E cu peste, si eu nu mananc peste.

-De ce?

– Pestii fac pipi in mare.

-E, asa fac si copiii.

-Pai nici copii nu mananc.

Sau

-Sa scrii necrologuri e Siberia jurnalismului.

-Povesteste-mi ce faci! Vreau sa mi te imaginez in Siberia.

A, si … Am dezvoltat a crush pentru Jude Law. Dar asta e nimic pe langa dialogurile din filmul asta.

13 răspunsuri so far »

  1. 2

    Ioana_du said,

    Sa ce?

    Pentru ca unele lucuri le mai pot, in timp ce pe altele nu le mai. Sau poate doar nu le mai vreau. 🙂

  2. 3

    castleless said,

    asta e film-film sau film-serial?

  3. 4

    Ioana_du said,

    Film-film.
    Auzi, chiar asa. Daca un film este gandit ca film-film, insa este vazut de vreo n’spe ori (cu aproximatie), el devine film -serial? Ca ma gandesc ca in primele cateva vizionari descoperi ceva ce ti-a scapat anterior!
    Tu ce crezi?

  4. 5

    Vad ca tii din nou steagul sus pe cand eu sunt de-acum sastisit. Chiar ma batea gandul sa ma-mi retrag pentru o vreme ambasadele de pe net, asa cum ai procedat si tu. daca ceva imi spune sa n-o fac este optimismul tau. In orice caz, imi place cum evoluezi.

  5. 6

    Ioana_du said,

    Multam Dane 🙂
    Am tinut seama de un sfat pe care l-am primit si de la tine. „Scrie numai cand ai chef”. Functioneaza!

    De optimismul si culorile mele imi era dor peste masura, numai ca nu nimeream in aceeasi camera in acelasi timp eu si ele :)) Acum se pare ca s-a rezolvat. Sper sa nu ne mai ratacim 🙂

  6. 7

    cartim said,

    „Closer” este film cu Julia Roberts, Jude Law , Clive Owen si Nathalie Portman , „The closer ” este serial politist cu Kyra Sedgwick.

  7. 8

    Ioana_du said,

    Ahaaaaaaaaa! deci de aici confuzia.
    Danke 😉

  8. 9

    cartim said,

    Te pui cu cinefilul ? 😛

  9. 10

    Ioana_du said,

    Doamne fereste!!! Ar fi o, nu-i asa? URIASA imprudenta! ;))

    Si daca tot suntem la capitolul asta…. recomanda-mi rogu-te un film deconectant, usor (dar nu prea usor totusi, ca ma plictisesc), absolut non-lacrimogen 😀 pe care sa-l vad duminica seara. Acasa, deci sa-l gasesc….pe undeva. Pliiiizzz 😛

  10. 12

    Ioana_du said,

    ……dar asta doar pentru ca imi da o teribila somnolenta si ca ma ploua mult peste cat pot eu sa suport! Si e prea frig pentru mine . In rest…e ok. 😀

    A, si …. m-a aruncat in valtoare. Iti vine sa crezi? Sunt inca SI MAI ocupata decat obisnuiam sa fiu! M-am apucat sa fac scoala de soferi ;))
    Poate voi povesti despre primul contact cu volanul :))

  11. 13

    costiman said,

    „Stapanul inelelor”, partea a 4 a,” Ce mai e nou prin imparatie?” in regia lui Sergiu.Nicolaescu Sergiu


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

