„Ce mai e nou prin Imparatie?”

Aceasta este titlul partii a 4-a a trilogiei Stapanului cu Inelul. Costimanul mi-a recomandat-o ca film de vazut seara si vreau sa va spun in linii mari despre ce este vorba.  Iata.

In partea a 4-a in Imparatie (sau sa fi fost in partea a 4-a DIN imparatie? trebuie aprofundat) lucrurile stau bine.

Gandalf avanseaza de la White Wizzard la Almost Transparent Wizzard, ceea ce ii confera puteri mult superioare celor de pana atunci. Fiind primul vrajitor care accede la asemenea rang lui ii revine sarcina de a crea si organiza Ordinul Vrajitorilor Aproape Transparenti. Ca atare este toata ziua ocupat sa scrie organigrame si proceduri, sarcina artificiilor trebuind sa fie lasata pe seama altcuiva. Pentru aceasta chestie insa trebuie pregatita o serioasa operatiune de recrutare , si in acest punct Gandalf realizeaza ca organigrama lui nu are prevazut departament de HR. “Daca am uitat HR-ul, cine stie ce alt department important am mai uitat??” remarca Gandalf, si de suparare tichia lui de magician incepe sa scoata un fum Aproape Transparent.  Sorbind o gura de cafea de la automatul pe care nu uitase sa-l treaca in organigrama Gandalf isi reverifica notitele. Prost, foarte prost. Aparea acolo un Director al Ordinului, apoi imediat dedesubt cativa vrajitori care nu erau inca Aproape Transparenti insa aveau perspective luminoase in aceasta directie si , desigur, automatul de cafea Deloc Transparenta. Si asta era toata organigrama. Dandu-si seama ca un Ordin care are o structura atat de simpla nu are cum sa functioneze apeleaza la nimeni altul decat Aragon.

Aragon isi ocupase binemeritatul loc de conducator al Gondorului, si toti locuitorii acelui tinut traiau intr-o pace la care le fusese teama sa spere inainte de marea lupta cu tinutul Mordor. Aragon era un carmuitor drept, principial si curajos.

Intriga partii a 4-a din Stapanul cu Inelul incepe de aici. Intentiilor bune ale lui Gandalf , in combinatie cu capacitatile indubitabile de a le pune in aplicare ale lui Aragon, li se vor opune fortele malefice ale unui Vrajitor despre care nimeni pana atunci nu stiuse ca exista si care considera ca un Ordin asa de important il poate face sa stapaneasca intreg Pamantul de Mijloc. Si nu prin dreptate, principii si curaj, ci printr-o organigrama cu adevarat bine structurata.

Eh, si de aici ……….

P.S. acest post este un fel de gluma si trebuie tratat ca atare.

P.P.S. Inca mai visez la ziua aia in care ma voi uita la toate cele 3 parti din Stapanul Inelelor, una dupa alta, cu pauze foarte mici.  Amatori?

16 răspunsuri so far »

  1. 1

    costiman said,

    io, io, io, ioooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!! Si Mircea, Teo, Mona . dar la mine acasa.Propun un soil de activitate , gen „mers la film”, vezi Seinfield.Unde ruleaza?, te vor intreba oamenii tai -La Buzau!E cu cazare, masa si placinte poale-n brau facute de mama patronului de cinema. 50%

  2. 2

    Ioana_du said,

    Moaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!

    Si ne uitam la toate cele trei parti, da? In aceeasi zi! Adica….. as vrea sa fie foarte clara treaba asta! :))

    Da’ stai sa imi iau carnetul, ca am o banuiala ca al meu sot mai bine ma strange de gat decat sa mai vada o data Stapanul Inelelor. Eu am sa-l intreb totusi ……. :))

  3. 3

    costiman said,

    nu te strange nimeni daca sunt eu prin preajma.Te strang eu.

  4. 4

    Ioana_du said,

    Multumesc, apreciez =))

  5. 5

    cristian said,

    da, vreau si eu sa ma uit, dar trebuie sa vii cu cola, floricele de porumb :D, pizza si cateva cutii de red bull.

  6. 6

    Ioana_du said,

    Ah……. Deci nu ajunge ca eu am venit cu ideea! Tot eu tre’ sa vin si cu consumabilele! Si sa am grija sa ramana proaspete (unele) si reci (altele) pana la Hong-Kong probabil!
    ……eu si viata mea ………….. 😛

  7. 7

    cristian said,

    pai nu? 🙂
    in legatura cu locatia, eu propun Bucurestiul. 😀

  8. 8

    Ioana_du said,

    Macar atata bun, ca in Hong Kong nu ajung !

  9. 9

    Cristiana said,

    Draga Ioana… mi-e deseori dor de tine!! Apar mai rar prin peisaje in ultima vreme, dar de data aceasta subiectul m-a tras de parul pe care l am tuns foarte-foarte scurt azi dimineata!!
    Sa ma laud sau nu??
    Va recomand varianta DVD.
    Cand vine vorba de Cartile lui Tolkien, devin ingrozitor de serioasa. Filmele sunt deosebit de bine orchestrate, dupa buchia cartilor. Eu am fost obligata de imprejurari (studiu intens) sa le vad pe toate la un loc si apoi sa le reiau pe bucatele …cred ca de vreo 20 de ori cel putin in decurs de 2 ani.
    Cartile nu sunt legende. Sunt istorie, in felul lor. Iar Silmarillion este o carte a genezei de 1000, un milion de ori mai frumoasa si corecta decat Geneza Bibliei…
    …gata, as fi in stare sa nu ma mai opresc….
    Te pup si iti doresc toate-toate cele bune si frumoase !!!

  10. 10

    cartim said,

    Poti sa iei versiunea animata a LOTR sau „The Battle of the Middle Earth” care e un joc de strategie dar poti astepta aparitia triloiei pe Blu-ray , asta pentru o calitate mai buna a imaginii.

  11. 11

    cartim said,

    Cristina , sunt 9 ore in cap , eu le-am vazut de 3 ori si mi se pare ca stiu aproape toate replicile, la 20 de vizionari cred ca as stii si secunda in care Frodo deschide gura sa zica ceva….

  12. 12

    Ioana_du said,

    Cristiana, ce ma bucur sa te „vad” ! Sper ca esti bine, ca toate sunt in regula!

    Si mie mi-am placut foarte mult Stamanul Inelelor, insa sunt putine lucururi pe lumea asta pe seama carora care sunt incapabila la un moment dat sa glumesc. Nu inseamna ca le minimizez …sa-i zicem valoarea, desi …in fine, inseamna doar ca glumesc mult. Din varii motive.

    Oare ce o spune asta despre mine? 😀

  13. 13

    Cristiana said,

    Buna dimineata, Ioana – ingeras !!
    Buna dimineata Cartim!!
    Asa este, Cartim, si cand am povestit cuiva cele discutate cu voi aici, a fost un hohot de ras, pt ca … am fost modesta cand am spus 20 de ori !! Nu am avut posibilitatea sa iau cartile si de aceea am facut analiza pe film. Scriind despre istoria straveche, mi s-a parut foarte nimerit sa dau exemple din film, cu foto extrase, exemple de text, etc. Mai ales ca este mai la indemana oamenilor filmul, ca si cartea. Acum circula cartile pe net, voi da citate direct din cartea expusa in format SCRIBD.
    De fapt, implicit, stiu fara sa fi vrut si aerul pe care il respirau personajele la un moment dat!! Asa este!! Ce ma amuz acum… nu m am gandit niciodata la asa ceva pana acum!! Cred, de asemenea, ca este prima data cand chiar ma amuz, caci – asa cum spuneam – nu pot fi decat foarte serioasa la adresa subiectelor lui Tolkien. Nu severa…
    Frumos!!… Interesant…
    Ioana, esti o fiinta care stie bine sa aprecieze umorul, asadar mi se pare foarte normal sa ai momente in care seriozitatea sa isi spuna cuvantul. Dar, asa cum spuneam… severitatea este la fel de necesara, dar si ea in echilibru cu toleranta…
    Scriu pe fuga, si pe fuga trebuie sa ma intorc la terfeloage si Excel !!!
    Toate cele bune !!! Imbratisari, Ioana!! (ma uit pe directia ta si te imbratisez cu tot sufletul!! Mai lucrezi aici, in apropierea mea??!! Fuuuuug !!)

  14. 14

    Ioana_du said,

    UUffff, Cristiana, nu mai stiu… Era aproape de Obor, nu? Acolo locuiesc, de lucrat lucrez langa Casa Presei 🙂

  15. 15

    Cristiana said,

    Haaaaa… Daaaaa…..Eu sunt incurca-lumeeeee !!!!
    N-are nimic!!! cum e orientat biroul meu, de dimineata, dupa ce m-am uitat intr-o parte, m am intors frumusel catre… Casa Presei, chiar daca era spre PC !!!! zambind in continuare!!
    Zambetul tau nu a scapat de zambetul meu, oricum!!!
    Si acum iar fug!!! Dar mai dau eu pe aici… sper ca mai des!!
    La buna revedere, sa-ti zambeasca in continuare primavara !!!

  16. 16

    Ioana_du said,

    Cristiana, te astept cu drag!
    Sper sa ma reapuce si cheful de scris, ca deocamdata imi umbla mintea pe tot soiul de coclauri insa rezultatele sunt numai sclipiri in ochi, vad ca povestile mi-au intrat in pauza :))


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

