Dialog dulce mai mult

Ea: Mami, esti o dhragalica si o dulcica!

Eu: Si tu esti!

Ea: Tu esti mai mult 🙂

Eu: Serios?? Eu as fi zis ca TU esti mai mult!

Ea: Nu, tu esti.

Apoi, dupa cateva secunde de gandire,

Ea: Da, chred ca totusi eu sunt mai mult. Penthru ca sunt mai mica.

8 răspunsuri so far »

  1. 1

    costiman said,

    de aia imi sunt dragi copiii.Logica lor n-are nimic in comun cu cea adultilor.Astia sunt mai complicati, fac multe prostii, de exemplu , se casatoresc! 🙂

  2. 2

    Ioana_du said,

    Hm, ce ai facut, ai scris chestia asta si te-ai ascuns, nu?
    Ca daca vede buna noastra Mona……….. 😀

  3. 3

    costiman said,

    mai conteaza si cu cine, zic eu spre apararea mea.Sper sa citeasca si Mona. „lol”

  4. 4

    costiman said,

    acel lol era un omulet cu capul verde, de fapt era numai un cap verde ranjit, nevoie mare1

  5. 5

    costiman said,

    acel 1 era un semn de exclamare.

  6. 6

    Ioana_du said,

    :)):)):))

    Costimane, te pricepi la legende :))

  7. 7

    cartim said,

    Se vede ca e fiica ta , e la fel de desteapta 😛

  8. 8

    Ioana_du said,

    Multam, Cartim draga 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

