…si uneori se intampla si asa

– Nu te-am mai auzit pomenind nimic despre X, de multa vreme!

– Da, hm, pai………. Stii, s-a intamplat sa aflu ca nu ma placea cu adevarat. Nu se amuza cu mine asa cum parea, nu se relaxa, nu considera prezenta mea ca fiind mai degraba placuta si fun!

– Serios? De unde asa o concluzie serioasa? A zis ceva?

– A si zis, dar concluzia e mai degraba din ceva ce nu a zis. Iar eu am hotarat de mult sa cultiv prezenta persoanelor care ma plac. Imi place la nebunie melange-ul.

– Melange-ul? La ce te referi?

– Pai ….eu cred ca atunci cand te simti bine langa cineva degaji o anume energie. Daca persoana respectiva te place inapoi degaja o energie similara. Nu la fel! dar similara. Si partea draguta cu energiile astea e ca nu se rezuma la a trece unele pe langa altele, a-si da binete si atat. Nu, ele se combina tare dragut. Melange …. ca nu am gasit alt termen.  Si starea pe care o capeti simtind acest melange e minunata.

– Si ce faci cu persoanele care nu te plac de la inceput? Le ignori? Ar putea fi o pierdere, sa stii.

– Firesc! Asa incat nu le ignor. Le cultiv apropierea suficient timp cat sa vad daca poate aparea amestecul asta. Dar daca nu apare zau ca nu-mi mai pierd vremea. E pacat de atata energie irosita.

– Tu si energiile tale! Ar putea melange-ul asta fabulos sa-mi aduca pachetul de tigari de pe masa? L-am lasat acolo si mi-e o lene sa ma ridic ….

Si incaperea se umplu de hohote de ras, strambaturi si un amestec colorat si vaporos- plutitor.

8 răspunsuri so far »

  1. 1

    costiman said,

    prietenul meu , Paul M’oadib, parca , ma servea frecvent cu melange.Mare deranj era dupa aia.Ii placeam pe toti pana adormeam.Eu cred ca era o mirodenie pe care a folosit-o si Mona la gatit de ne-am placut asa de tare. 🙂

  2. 2

    Ioana_du said,

    Sa-ti zic ca am fost sa ne cumparam rom? Si zahar brun, si din astea? :))
    Nu am gasit menta, dar maine viziteaza Codrut piata.
    Si asa imi explic de ce a durat asa de mult pana sa pregatesti tu primul rand de Mojito. Adica …noua ne-a trebuit o dupa-amiaza intreaga, si tot nu e gata! 😀

  3. 3

    costiman said,

    a postat mugur vreo 12 poze.

  4. 4

    Ioana_du said,

    Le-am vazut 🙂

  5. 5

    Melanj Atu said,

    Ti-am adus tigarile! Si asta doar pentru zambetul care esti.

  6. 6

    Ioana_du said,

    Vai, multumesc! Ca singure nu veneau, si zau ca m-am concentrat. 🙂

    O fi vreun semn ca ar trebui sa renunt la ele, dar parca nu prea-mi vine, stii? Abia m-am reapucat mai cu spor!

  7. 7

    Ioana_du :)) tu te rog stafeta fumatorilor mai departe caci poate ma las eu ! :))

  8. 8

    Ioana_du said,

    Ah, Dane draga, pai daca te lasi tu inseamna ca se poate lasa oricine! :))

    Te-ai suparat? Nu te-ai, ca ti-e drag de mine si nu ai cum sa te superi, iar eu profit de chestia asta ca o rasfatata ce ma aflu ;))


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

