La naiba!

Trezindu-se cu o senzatie de oboseala crunta isi turna o cafea tare si fierbinte intr-o cescuta albastra. O sorbi cu incredere, asteptand sa se intample minunea si toate indatoririle creierului sa revina la normal. Gandindu-se apoi ca normal nu este destul de bine goli cu repeziciune cescuta si o umplu cu ciocolata calda. Cu zahar, pentru ca ridicarea nivelului  glicemiei sa produca energie. Vazand ca nu se intampla nimic nici in aceasta noua situatie isi cumapara o sticla de cola la jumate si simtindu-se (pe jumate) cercetator britanic trase concluzia logica: cofeina este anihilata daca lichidul care o contine este baut din cesti albastre.

5 răspunsuri so far »

  1. 1

    mona said,

    e acelasi cercetator britanic care a emis axioma ca femeile inteligente consuma mult alcool ? ca eu sunt fan cercetatori de toate natiile care pun defectele noastre pe seama iq-ului ridicat
    adica,in speta,daca beau bere sunt desteapta,dar de la cognac in sus pot friza genialiatea….asta daca iau ca unitate de masura gradul si nu paharul/sticla… 😉
    imi place ideea

  2. 2

    cartim said,

    Si nu a devenit hiperactiva ??:P

  3. 3

    Ioana_du said,

    Nu Cartim, nu a devenit deloc hiperactiva. Unele guri zic ca e hiperactiva si fara atata cofeina, insa eu cred ca e doar un zvon. Nu s-a demonstrat nimic , nici macar in mod …. britanic 🙂

    Mona draga, exact despre cercetatorii aia vorbesc. Mie, sincera sa fiu, mi-s dragi. Pe bune. Cum si-au dat ei seama, mai, ca mi-s fimeie dashteapta!

    Acum ma scuzati, sunt obosita intrucat am condus mai degraba bine, asa ca eu si IQ-ul meu ridicat (dovedit fiind de paharul cu Mojito – bine m-ai invatat, Costimane 😀 ) va uram sa noapte hic! buna.

  4. 4

    islamistu said,

    maine poate ajunge la concluzia naturala ca, daca va dori sa aprinda lumina in camera, numai simplul fapt ca trebuie sa apese pe intrerupator va declansa Jihadul.

  5. 5

    Ioana_du said,

    Da, este o posibilitate al naibii de posibila, daca imi permiti sa ma exprim asa.
    Ca atare este ….cum altfel?! posibil! sa nu mai aprinda lumina deloc! Va profita de faptul ca se intuneca tarziu. Si chiar daca vizibilitatea (scuzati, scoala de soferi…na!) va fi prea redusa se va abtine de la aprinderea lumilor de pozitie. Pur si simplu va sta in intuneric, asezata astfel incat sa fie vizibila de la cel putin 50 metri (mi-am cerut scuze deja, da? scoala de soferi…) si va medita. Poate va invita la ea si-un prieten, ca in reclama aia. „vrei sa vii pe la mine si sa stam pe intuneric?”.


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

