Energie zero si … inca mai scade?!?

Stiu, teoretic nu-i posibil. Practic insa fizicul meu are o lehamite de nu-i adevarat! Ma trezesc dimineata topita de somn, si nu imi e mai bine nici dupa cafea. Am ajuns sa beau doua, degeaba, tot nu energie neam deloc. Am primit in aceasta directie sfaturi diverse, cam asa:

  • sa mananc cruditati Eu? Pai la mine aproape ca nu exista zi de primavara-vara fara salate cu rosii, castraveti si altele asemenea! Nu mananc fructe, asta e adevarat, dar ce au fructele si nu au legumele? In afara de zahar?
  • sa manac echilibrat, adicatelea cu de toate . Checked! Carne se exista in meniu, la fel si branza si smantana. Ba chiar si ciocolata si crantanele, mama lui de kilogram in plus aparut din ambalaje colorate!
  • sa iau multiviatmine-multiminerale. Cheked! Una pe zi, dimineata.
  • sa dorm. Mai, mai mult de intervalul orar 22.30 (max. 23) – 06 chiar nu am cum. Oricum e destul.
  • sa o iau mai usor. Serios?? Cam cat de mai usor? Am o stare mentala de invidiat, sunt pozitiva ca in tinerete 😛 , la inceput de an nu visam nici la jumatate din zambetele interioare din perioada asta! Ma stresez la nivel minim, adica intr-ul fel care pentru mine e aproape sinonim cu nesimtirea! Deci jur, mai usor de atat eu una nu pot 😛

Fiind data asta lista de mai sus care este…… rogu-va …… mai are cineva alte idei? Promit ca le incerc! Adica pe bune …… incepe cutia cu farduri sa cedeze nervos! Din Sleeping Beauty o sa ma transform in Sleeping Orice Numai Beauty Nu !

Daca va vine vreo idee va rog, vorbit-mi tare. Am somnolenta si in urechi.

Multumesc anticipat!

10 răspunsuri so far »

  1. 1

    adyana said,

    salut
    fa miscare…asta ar fi ceea ce nu ai inclus in lista de sus. Iti trezesti organismul asa…si mai iesi la aer liber…
    ar mai fi si altele, dar nu ne cunoastem si nu ma avant la mai multe sfaturi.
    Si eu sunt low energy level prin definitie…pentru mine functioneaza aerul liber, excursiile, padurea, concertele, discutiile cu oameni mai destepti ca mine, exemplele de viata, suturile in fund, cerul senin, cafeaua, soarele, alergatul, mierea cu lamaie si miez de nuca, imbratisarile, masajul si toate rasfaturile de gen…vezi si tu ce-ti place din insiruirea asta…succes:)

  2. 2

    mona said,

    pt.ca insisti……………iata parerea mea sincera,de prietena care este:
    lasa-le boalii de cruditati,scuteste-ma cu meniul „echilibrat”,cu vitaminele, somnul si cafeaua ;n-o sa-ti dau mura-n gura,o sa-ti spun doar ca rezultatul studiilor unor cercetatori(britanici?)sustine ca SEXUL E UN MEDICAMENT MIRACULOS !!!
    ca prescriptii,pot aminti ca vindeca depresia,iti da energie(o partida echivaleaza cu 1 ora de fitness),arde caloriile ,are efecte benefice asupra pielii,parului si unghiilor,etc,etc.
    nu are contraindicatii (cel mult contraceptive)

    semnat:Doamna Doctor

    P.S.nu ma intreba daca eu urmez aceeasi reteta,nu mie-mi lipseste energia 😉

  3. 3

    Ioana_du said,

    Adyana, iti multumesc si pentru vizita si pentru sfaturi 🙂
    Ai dreptate cu miscarea, sa vad cum armonizez ideea asta (care e chiar foarte buna) cu timpul meu liber. Dar sigur gasesc eu o solutie 🙂
    Si nici restul preferintelor din lista ta nu-mi sunt deloc antipatice! A, ba da, aia cu sutul in fund nu o vreau, am avut parte de destule si nu ma ajuta cu nimic. In rest ….. mergem la padure? 🙂

    Mona, draga mea, daca va citi sotul meu postul asta va zice „ti-am zis eu?????? vezi ???? „. :)) Asta e un lucru bun, intrucat increderea lui in spusele tale va creste foarte mult. Asa incat cand imi vine cate o idee suchita pot „da vina” pe tine si…..m-am scos. 😀

  4. 4

    mona said,

    ok,da vina pe mine………………..sau si mai bine pe cercetatori

  5. 5

    Cody said,

    Ti-am Spus EU 😛

  6. 6

    Ioana_du said,

    Vezi Mona?!??? Vezi???? Ti-am spus eu ca o sa zica „ti-am spus eu??”

  7. 7

    Cristian said,

    – sa alergi seara pe racoare 20 de minute in cel mai apropiat parc. de doua ori pe saptamana
    – schimba cafeaua cu ceaiul macar de doua ori pe saptamana
    – Centrum – de doua ori pe saptamana evident 😀

  8. 8

    Ioana_du said,

    Ceai in loc de cafea?? Esti sigur? Ce fel de ceai?

    Bine, Centrum sa fie. Ca oricum Eurovita se termina 🙂

  9. 9

    cartim said,

    Eu stiu ca ai o oboseala cumulata si asta nu trece cu una , cu doua…pe de alta parte daca nu o bagi in seama e destul de rau , poti claca.
    Centruum, ceai , sex , sport sunt okay toate doar ca tu trebuie sa scapi de ocoseala , alea ajuta dar esential in tot si unicul tau remediu este SOMNUL.
    Stiu ca nu crezi dar totusi asa este.. din pacate stiu ce inseamna ce spui tu si stiu si consecintele.

  10. 10

    Ioana_du said,

    S-ar putea sa ai dreptate, nu te contrazic ….
    Pentru ca pana la urma senzatia pe care o am e aceea de somn continuu….
    Partea proasta e ca nu am ce face ina cest sens, nu pentru vreo luna, cel putin.


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

