Si era cat p’aci ….

…… sa declar deja ziua de azi ca fiind o marti tipica, si saraca nici nu incepuse de tot!

Pai intai ca dintr-o neatentie somnoroasa am atins cumva sticluta de fond de ten si ea a cazut pe cimentul din baie si s-a facut tandari. Cu ocazia asta am dovedit stiintific ca fondul meu de ten este de nuanta prea deschisa pentru cimentul din baie. Dar era prea tarziu, tandarile fusesera deja facute.

Apoi am reusit intr-un final, dupa multe foieli si suceli, sa ies din casa. Si mi-am bagat cheile in geanta si am constatat ca am uitat portofelul. Firesc, m-am intors bombanind si am inceput sa scormonesc prin geanta pe care o purtasem ieri.  Era rezonabil de goala, dat fiind faptul ca portofelul era acolo unde trebuia sa fie, adicatelea in geanta de la mine de pe umar. Unde prima oara …. pur si simplu nu fusese! Ca mi-e greu sa cred ca nu l-am gasit eu.

Din fericire RATB-urile s-au miscat acceptabil asa ca am ajuns la birou numai pe jumatate inghesuita. Dar chiar si asa ma pregateam sa declar imbufnata „azi e marti” cand …….mi s-a schimbat perspectiva. Probabil ca am fost foarte cuminte, sau poate pur si simplu cuiva special ii este drag de mine asa cum sunt 😛 , intrucat am primit cadou dulcele meu preferat! Marzipan! Creme de la creme, e imbracat in ciocolata. Creme de la creme de la creme, e adus de la cea mai ciocolaterie din Brasov! A ridicat-o Dani la rangul asta, si eu chiar nu am  de ce sa ma indoiesc de acest adevar. Din contra chiar. Arat ciocolateriei respectul cuvenit si enjoy the martzipan.

Si cred ca incepe sa se faca miercuri 😛

Lasă un răspuns

