Maturizare incontestabila

A mea. Da, se pare ca s-a intamplat. Nu stiu cand, si oricum nu este vorba despre ceva punctual, ci despre un proces despre care sper ca nu s-a incheiat inca.

Azi dimineata mi s-a intamplat ceva ce nu mi se mai intamplase pana acum. M-am trezit la regulamentarul 5.45 , m-am pregatit pentru birou, si tocmai cand ma machiam organismul meu mi-a zis „bai, stii ce? daca mai tragi mult de mine te descurci singura ! pentru ca pe bune, eu nu mai am chef ….”. Matura fiind (asta stiti deja din titlu) am rugat-o pe sefa mea sa ma lase azi acasa. Asa ca m-am bagat inapoi in pat si dupa cateva foieli am adormit la loc pana pe la 10. Asta a fost o decizie inteleapta as zice eu acum, la orele 14, desi inca ametita fiind.

Dar nu am lasat ziua asta sa curga asa, aiurea. Nu, am decis ca e cazul sa imi fac ordine in sifonier. Pregatirea pentru vara, na, intrucat pentru mine dupa 15 mai e vara. Panica s-a declansat cand am vazut discrepanta intre volumul hainelor si capacitatea sifonerului si s-a manifestat prin expresii frantuzesti gen unde  *&^%#$ pun eu toate astea?! (intrucat sunt o femeie chic). Asta a fost un alt moment in care am dovedit ca m-am facut mare. E clar ca trebuie luata o decizie in ceea ce priveste nebunia mea pentru haine. Asa nu mai pot continua, una la mana, si doi la mana ….. uneori e intelept sa mai fac si sacrificii. Ca atare am decis: de azi incepand fac economii. Am nevoie de bani ca sa-mi iau un sifonier mult mai mare.

7 răspunsuri so far »

  1. 1

    cartim said,

    Ma bucur ca ti-ai ascultat organismul , are ne voie de odihna.
    Bafta cu sifonierul !

  2. 2

    costiman said,

    hai la gura vaii, la ziua catalinei, iti iei sifonier mai incolo!!!! 🙂

  3. 3

    Ioana_du said,

    :))
    Mai, avand in vede ca in acest week-end avem si noi cate un sarbatorit pe zi Gura Vaii e deocamdata safe :))

    ……dar ne-ar fi placut tare mult sa va revedem 🙂

  4. 4

    shifonatu said,

    Daca vrei sa faci economie si sa nu mai cumperi alt sifonier pentru ca am inteles ca deja ai devenit matura… (eu astept macar sa ma transform intr-un maturoi de vrajitoare , poate ca asa imi voi indeplini visul de a zbura) imbraca-te cu toate hainele care nu-ti mai incap in dulap. Deoadata. Confortul ca nu esti imbracata nepotrivit in diferite circumstante, este sporit, caci oricand una dintre toaletele pe care le vei purta la simultan va fi cea potrivita, oricarui moment. 🙂

    In orice caz esti un diamant caruia ii sta bine in orice montura. 🙂

  5. 5

    Ioana_du said,

    Dan, perfecta drepatte.
    Si cu primul aspect, cel al vesnicului asorte, si cu al doilea, al diamantului care este si mai ales sunt ;;)

    Asta, ultima, o zic cu toata modestia 😛

    Multumesc draga Dan, esti ca de obicei un gentilhomme 🙂

  6. 6

    mahalagiul said,

    gentilom de mahala,:)
    Limba bifurcata a Mayei m-a ajuns din nou.:)

    Ti-am trimis niste papusi… pe e-mail. Pentru tine si pentru Bianca ta.:) Jucati-va frumos!
    Spioancelor!

  7. 7

    Ioana_du said,

    Multumim ;))

    Cat despre limbi ascutite…. fiecare cu parerea lui si modul lui specific de a o exprima. Stii tu cel mai bine ce e de facut in atare situatie, nu ma apuc eu sa-ti dau taman tie sfaturi 😛


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

