Un f….ing beliveble!

Scuzati franceza, dar sunt inca in fibrilatii dupa AC/DC – ul de ieri.

A fost superb sa vad asa multi oameni de 50 de ani si peste topaind si cantand, atmosfera a fost fabuloasa, a fost aglomerat de ne-am cam calcat in picioare, sonorizarea a fost de nota….. habar nu am cat, mult de tot. Cred ca e primul concert la care am fost care s-a auzit atat de bine.  Nu mai zic nimic despre spectacol, lumini, si cu atat mai putin despre muzica.

……………… fuse si se duce the best concert ever, so far.

4 răspunsuri so far »

  1. 1

    castleless said,

    asa-asa!

    invarte cosoru’ in rana…!

  2. 2

    Ioana_du said,

    Stii ce ma seaca maxim? Joi am vorbit cu tine despre asta!! nu mai pomenesc de cate ori ti-am zis inainte de joi, dar …… JOI !!!

    ……..inainte de urmatorul concert mare te bat la cap in fiecare zi! Si atunci fie te determin sa-ti iei bilet din timp, fie te fac sa iti piara tot cheful! :))

    Dar macar, in oricare din variante, ma asigur ca nu iti mai e ciuda apres. 😛

  3. 3

    cartim said,

    Ma bucur ca ai fost la cincert si ca a fost fain 😛

  4. 4

    Ioana_du said,

    Si eu ma bucur, mai ales ca la inceputul promovarii concertului nu eram asa sigura ca vreau … M-a convins un coleg, si bine a facut! 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

