Ascutimi din ghiare

Lingandu-si tacticoasa labuta pisica o privi cu un aer superior.

–          Nu inveti nimic din intamplarile vietii tale. Crezi prosteste in iluzii colorate, desi realitatea iti da peste nas intr-una! Te gandesti cumva ca eu am fost intotdeauna o pisica cu ghiare asa ascutite? Asa,de la natura? Nu draga mea, aici au fost candva niste pernute moi si delicate. Insa eu am stiut sa invat din propria-mi viata.

–          Chestie de alegere, ii replica ea. Mie prostie mi se pare sa alegi ghiare in loc de pernute si apoi sa constati cu mai multa sau mai putina surprindere ca wow! zgarii! Si daca nu e prostie, atunci cu siguranta e cel putin lasitate penibila.

–          Nici nu ma asteptam sa spui altceva! spuse pisica satisfacuta, cu un aer de parca intr-adevar nici nu s-ar fi asteptat sa auda altceva. Esti asa de naiva incat iti deschizi bratele ca sa prinzi vant! Si apoi suferi ca ti-a scapat ! Draga mea, nu-ti poate scapa ceva nu ai prins niciodata.

–          Cata intelepciune in Tara Pisicilor Minune! Urmatoarea pilda este  cumva “nu plange dupa laptele varsat”?

–          Asta este lipsa de delicatete! spuse pisica zburlindu-si mustatile cu indignare.  Este inadmisibil sa pomenesti despre lapte varsat in Tara Pisicilor.

Apoi sari cu gratie pe podea si ii intoarse spatele. Chestia cu laptele o deranjase teribil, nici nu se asteptase sa auda asa ceva.

Lasă un răspuns

