Ce nu-mi place mie

Pai nu-mi place deloc atunci cand, dupa o perioada in care zambetele mele exista pur si simplu, vin pentru ca pot si ma fac sa ma simt luminoasa si foarte eu se intampla cate ceva care ma pleosteste. Si indiferent daca persoana de la care vine plosteala e  goala, urata, saraca si nu pricepe decat tonuri inchise sau daca sunt eu cea care intelege lucruri pe dos si ma intristez aiurea din cauza asta, rezultatul tot ala e. Si constat inca o data ca ma oboseste peste masura viata asta in valuri. O fi interesant pentru unii sus-jos -ul asta, pe mine ma scoate din ritm si din mine.

Ar fi dragut daca as prinde pestisorul auriu acum, ala cu cele trei dorinte de indeplinit. Ca prima din ele ar fi asa simpla ca bietul pestisor s-ar uita la mine crucis si mi-ar indeplini-o repede, sa nu apuc sa imi dau seama ce nimic ii cer.

Mi-as dori sa adorm acum si sa ma trezesc peste fix o luna, cu toate lucrurile care ma streseaza acum rezolvate foarte bine. Pentru mine.

Ce, e  mare lucru ?? Ma duc sa caut pestisorul.

6 răspunsuri so far »

  1. 1

    mona said,

    Daca-l gasesti ,ceea ce eu iti doresc,chema-ma rapid sa-i zic si eu vreo doua vorbe.Ti se pare mult sa-i cer si eu faza cu problemele rezolvate ? Dar as vrea sa se miste mai rapid,ce-i aia „sa dorm o luna”?O luna e mult,viata-i scurta……mie sa mi le rezolve intr-o ora,doua,cat imi fac eu somnul de frumusete…..(ca sa nu mai zic ca intr-o luna mi le rezolv singura,asa ca n-am facut nici o branza)
    Astept sms cu „gasit pestisor auriu/misca-te rapid /fa-ti lista cu dorinte/fii organizata,soro !!!!!”A-propos,mai cauti mult ?

  2. 2

    Ioana_du said,

    Mai, eu credeam ca tu ai deja lista!!! Si sincera sa fiu ma gandeam ca trag si eu cu ochiul la tine in „lucrare”!

    De cautat mai caut, nu am gasit inca minunea. Da’ mai am inca speranta 😀

  3. 3

    mona said,

    Ma rog,am eu oreshce lista,da-i de-aia cu generalitati gen „pace mondiala,sa nu mai existe copii care mor de foame,sanatate mie ,fameliei si la toti dragi mie…….”de-al de-astea
    Da-ti dai seama ca in momentul in care te trezesti cu pestisorul in juvelnic,adica „pe bune”, ala-ti cere trei dorinte si rapid,ca are norma……….adica / cam uiti de „pace mondiala” si-ncepi cu „sa intre fata la liceul X…..etc,etc.
    Deci…………..sa fim seriosi,o avizare in prealabil ar fi mai mult decat binevenita,sa ma reorganizez si eu rapiduletz.Asadar,cum iti spuneam,astept sms 😉

  4. 4

    Ioana_du said,

    Mai, tu candidezi la Miss Ceva ! Ca prea vrei pace mondiala si din astea !
    La mine e simplissim: VREAU SA STAU ACASA SI SA AM BANI DESTUI ! FARA SA TREBUIASCA SA MUNCESC PENTRU EI SI SA II POT CHELTUI CUM AM EU CHEF!

    Vezi? ASTA e simplu, draga mea!
    Ce zici, e bine si pentru tine?
    Trimit SMS curand 😛

  5. 5

    mona said,

    Daaaa,sigur candidata perfecta la Madame Quelque Chose………….. 😀
    Rationamentul meu e urmatorul:tu stai acasa pe un munte de bani si-mi mai dai si mie dupa necesitati iar eu ma ocup de chestiile astea minore,cu pacea ,sanatatea si salvarea planetei.
    Asa mai vin de-acasa,nu ?

  6. 6

    Ioana_du said,

    Perfect! 😛


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

