De-ale mele

  • Cineva a ajuns la mine pe blog cautand „jocuri strategie imparatii”. Ha, ce s-a pacalit! Adica da, blogul asta este imparatia mea, aici stiu sa calaresc, aici pot imbraca rochii ample si , vorba unui bun prieten, in stil gothic :P, aici sunt cele mai umbroase si totusi safe paduri. Si sunt si jocuri. Insa nici vorba de vreo strategie.  Sunt probabil una dintre cele mai non-strategice persoane ever. Fac lucruri pentru ca asa imi vine.  Asa incat declar: I totally suck at master-planning. Thank you.
  • Mi se pare ca vara toate lucrurile sunt mai usor abordabile. Si chiar daca sunt obosita, tracasata, satula, e suficient sa ma uit un pic pe geam sau sa respir adanc niste aer inteiat ca sa ma simt mai bine. Nu degeaba zic eu ca iunie e luna mea 🙂
  • Mi-ar placea o dupa-amiaza in care sa  stau cu Bia si sa facem inventarul la pixuri si carioci si agende. Amandurora ne plac prostiile astea birotice, si e foarte dragut cand facem ordine prin ele. Ea admira pixurile mele si ma roaga intai sa ii imprumut cate unul, apoi mi-l cere de tot. Eu i-l dau, si ea imi da in schimb unul de-al ei. Pixul cu printese Disney pe care l-am capatat ultima data inca mai are pasta! Cred ca sambata dupa examen o intreb daca are chef sa facem ordine prin margele. De obicei cu ocazia asta le scoate pe fiecare din punguta, le probeaza si apoi le alege pe cele pe care vrea sa  i le dau de tot cand implineste ea 7 ani.
2 răspunsuri so far »

  1. 1

    cartim said,

    Schimb de pixuri? Ma bag si eu 😛
    Poate ai nevoie de curatenie la margele , poate fi relazanta si amuzanta caeasta treaba 😛
    Bafta !!

  2. 2

    Ioana_du said,

    Multam Cartim draga 🙂

    Pana la urma nu am mai facut curatenie in margele, am amanat-o un pic.
    Cred ca ne-a pleostit caldura pe amandoua 😛


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

