Lecturi moderne

Rasturnata pe niste perne mari si prietenoase ea isi citea autorul preferat rontaind cereale asezate frumos intr-un castronel. Camera era placut racoroasa si ea se simtea intre pernele alea mari cuibarita ocrotitor, si ii placea .

„………iar mundanul dobandea calitati hieratice” citi ea . Incrunta fruntea, reciti si hotarata puse mana pe telefonul mobil care se odihnea si el printre perne.

-Ce naiba inseamna hieratic? intreba ea cand i se raspunse la apel. Stiu sigur ca am mai cautat cuvantul asta o data, insa nu-mi amintesc in momentul asta ce inseamna.

-Inseamna solemn, conventional, sfant cumva. Dar de ce ma suni? te-ai strecurat din casa fara stirea mea? hohoti el el in telefon din camera alaturata.

-Te sun pentru ca mi-e lene sa strig cat sa ma auzi de aici. Cat despre a ma ridica acum….nici pomeneala. Ce, nu e destul de conventionala pentru tine abordarea asta?  rase ea si inchise.

Isi relua lectura, insa un gand mic nu-i dadea pace asa ca apuca din nou cu hotarare telefonul.

-Ce s-a intamplat, ai uitat ce inseamna hieratic? intreba el mieros.

-Pfuah! Lasa tampeniile, toata lumea stie ce inseamna. Altceva vroiam sa-ti spun. Tu iti dai seama ce noroc urias am ca m-am nascut in epoca asta moderna? Pai daca nu s-ar fi inventat telefoanele mobile, la faza asta ar fi trebuit sa-ti trimit un porumbel calator cu un mesaj atasat de picior!

-Ce mi-ai fi scris in mesaj?

-As fi scris asa. O, tu drag cunoscator al tuturor celor de stiut, lumineaza-ne noua lapsusul (auzi, dar cuvantul lapsus oare exista pe vremea aia la care ma gandesc eu acum?) si spune-ne, rogu-te, ce vrea sa insemne ast cuvant ce tocmai l-am intalnit :  hieratic.” Si cred ca pana mi-ai fi raspuns tu as fi terminat toata cartea. Plus ca zau, cred ca mi-ar fi fost lene sa ma deplasez pana la porumbel.

5 răspunsuri so far »

  1. 1

    Cony said,

    Frumos textul tau. Mi-a placut mult.

  2. 2

    Ioana_du said,

    Multumesc 🙂

  3. 3

    cartim said,

    La multi ani Ioana !!
    Multa fericire si sanatate 😛

  4. 4

    Ioana_du said,

    Multumesc mult 🙂

  5. 5

    cristian said,

    Buna ziua!

    Numele meu este Cristian.In urma trecerii in revista a site-ului dumneavoastra,as fi incantat sa colaboram(interactionam)prin schimb de linkuri.As dori sa postati pe prima pagina un link cu site-ul poker online bonus.ro , in schimbul acestui serviciu eu urmand sa va postez cate un link pe pokeronlineking.com (page rank3) , perlapoker.com si inca doua bloguri cu continut de poker.In conditiile in care acceptati,va rog sa-mi raspundeti pentru a stabili detaliile ancor textului.
    Cu speranta ca oferta mea este avantajoasa,astept colaborarea cu dumneavoastra.
    De asemenea,va rog sa-mi stergeti comentariul.In lipsa unei adrese de contact am apelat la comentariu.
    Cu respect
    Cristian

    contact @ pokeronlinebonus.ro


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

