De ce imi place Roz-pop-rock

In afara de motive normale gen stil, ritm etc, Pink imi place nebuneste azi si pentru doua idei din textele ei. Iata-le: 

I’m crying here, what have you done?! (din „Just like a pill”) si  How did i become so obnoxious? What is it wiht you that makes me act like this? (din hiperdifuzatul – mi se pare mie – „Don’t leave me” ).

De fapt am gresit cand am spus ca sunt doua idei. E o singura idee, spusa in doua feluri aproape diferite. El e vinovat pentru ca ea se comporta necorespunzator, si daca ea plange inseamna ca el a facut ceva aiurea. Scurt, fara doar si poate. Daca in atitudinea ei  ceva e gresit e din cauza ca el a facut ceva gresit. 

Azi mi-e afurisit de draga pentru chestia asta.

P.S. pentru macho-man-ii care ar putea ajunge sa citeasca randurile astea si care ar face imprudenta de a comenta, cu orgoliul sifonat : DON’T !!! NOT TODAY !!!

Lasă un răspuns

