Impresii la rosu. Vin rosu.

  • Cred ca industria facatoare de aparate audio MP3 or more ar putea merge mana in mana cu industria de facut vinuri. Aseara am constatat cat de bine se asorteaza una bucata MP3 player cu una bucata pahar de (si mai ales cu – da, stiu, veche dar buna) vin. Cu tendinte catre refill el, paharul.
  • E interesant felul in care anumite piese suna altfel cand sunt ascultate la un aparat asortat dupa cum am explicat in bulina anterioara. „What it takes” a lui Aerosmith mi-a placut intotdeauna, insa aseara cuvintele „when you don’t look back i guess a feeling starts to fade away” au sunat aparte.
  • Printre piesele cu care este populat MP3-ul meu am strecurat un audio-book , pe bucati. Cand tanti cititoare a inceput sa spuna ca Faustino Santos nu stiu ce a facut, si cand eu la faza asta am zis tare si clar ” jura-te ca Faustino Santos! ” mi-am dat seama ca e tarziu. Prea.

Pe ideile astea (ca le-as numi idei totusi, ma simt binevoitoare fata de mine azi) le-am notat pe hartie aseara, in timp ce ascultam muzica . De multe ori mi-am dorit sa am energie cat sa ma dau jos din pat si sa notez o idee care imi vine in semiadormire (sau in semi betiv…ascultare de muzica). Acum, in semitrezire, imi dau seama ca nu sunt cine stie ce (desi aseara pareau macar interesante). Dar ca sa ma incurajez sa mai fac asa si alta data (la notat ma refer ) le postez totusi.

2 răspunsuri so far »

  1. 1

    fatboyjoey said,

    Draga mea verisoara, tin sa te anunt ca m-am mutat cu blog cu tot pe http://www.alexjoey.wotan.ro/ . Te astept :D!

  2. 2

    Ioana_du said,

    Multam Shoric, am sa modific linkul indata ce am un pic de timp.
    Te pup 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

