Dilema….

…de azi, miercuri.

Daca eu (sau oricine altcineva, insa avand in vedere ca de curand mi s-a zis totul trebuie sa fie despre tine !!?!?!?! ma conformez) consum niste bomboane de ciocolata umplute cu vodka se cheama ca am mancat sau ca am baut?

Nota (care va fi doo ):

1. este posibil sa mai fi avut dilema asta si alta data. Daca am mai avut-o ma bazez pe dragalasenia (sub forma de fake bad memory) a cititorilor mei;

2.cred ca mai am si alte dileme legate de ziua de azi, insa asa de eficiente sunt bomboanele alea incat …….ok, whatever, nevermind, vorba cantecului.

Si azi chiar e o zi faina 🙂

1 Response so far »

  1. 1

    cartim said,

    Poate este si una si alta 😛
    Ai mancat ciocolata si ao baut votka dinele => deci clar este si una si alta 😛


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

