Despre pisicile din lumea oamenilor

Acum ceva vreme am citit pe blogul Irenei un post cu care am rezonat mult. Nu-mi amintesc daca la momentul respectiv am pomenit pe-aici ceva legat de asta sau nu (si oricum nu are importanta acum). Ieri mi l-am amintit  fortata fiind de niste lucruri care pe mine,  cu felul meu de a fi asa cum sunt, ma dor . Si zicea Irene atunci cam asa:

Daca o sa te joci cu un pisoi si el o sa se repeada la mana ta, ca sa o rontaie plin de incantare, o sa-i dai un ghiont si o sa-l respingi. El nu o sa se lase si o sa incerce din nou si din nou. Pana cand o sa reuseasca sa te taxeze si tu o sa te enervezi si o sa-i spui „Eeeei, esti nesimtit!”. Si o sa pleci de langa el, lasandu-l oarecum nedumerit „Si doar ne jucam asa frumos…!”

Din pacate asa se intampla uneori si in lumea oamenilor. De prea multe ori, poate. Si echivalentul uman al pisoiului cateodata intelege de ce dai cu el de pereti, dar cateodata nu.

3 răspunsuri so far »

  1. 1

    costiman said,

    m-as juca cu o pisicuta, da’ nu poci , dau cu var !!!

  2. 2

    cartim said,

    Oamenii nu intelg multe…

  3. 3

    Ioana_du said,

    Modul de a intelege lucruri, capacitatea de a intelege, de fapt, difera de la o persoana la alta. Ba mai mult, poate diferi chiar de la o situtie la alta.
    Fiecare cu limitele lui, pana la urma 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

