Constatari de zilele astea

  • Din ce in ce mai mult ma deranjeaza prostia, marlania, auto-suficienta unor indivizi care se cred (ca nu se poate altfel, nu?) buricul pamantului. Singurul mod in care pot riposta la asa ceva este prin rautati, rea vointa. Nu stiu daca baga sau nu la cap omuletii astia ceva, insa eu ma simt cat de cat impacata ca macar am protestat. In felul meu, cu armele mele.
  • E incredibil cat ma pot simti de obosita. Si psihic (cred ca e mai mult sila decat oboseala, desi de la un punct incolo una duce la alta) , si fizic. Am scurte perioade in care ma simt mai ok, si atunci aleg inteligent sa mai trag de mine un pic. Ca na, daca mai e loc …. Si invariabil ajung rapid la o stare de oboseala si mai crunta. Parca as fi intr-un scenariu (da, termen tehnic pour les connaisseurs) din care nu pot, nu stiu cum sa ma desprind. Si iata cat de nejustificata e pretentia mea de a invata  unii si altii din propriile greseli. Nici eu nu o fac, se pare.
  • Sunt cateodata perioade in viata mea in care una din cele mai greu de suportat chestii mi se pare a fi sa nu am cu cine sa vorbesc. Sau ma rog, nu neaparat cu cine, cat mai ales sa nu am cum. Ceea ce intr-un fel e cam acelasi lucru.
Lasă un răspuns

