Celei care nu stia sa plece

Adica mie. Eu sunt cea care nu stie sa plece. Nu de tot, nu cu adevarat.

Imi spunea o prietena ca din orice experienta invata cate ceva, chiar din cele dureroase. Asa si cu mine, invat din tot ce mi se intampla sau cel putin incerc sa o fac. Fiecare omulet care a contat in viata mea a lasat urme de nesters, si atunci nu vad de ce as rasplati ce mi-au oferit cu un spate intors cu mai multa sau mai putina gratie.

Da, sunt si oameni la care am tinut si de langa care am plecat. De nevoie,  dupa mult timp, dupa dureri si  frustrari. Dupa unele pareri asta ar putea fi semn de dezechilibru. Adicatelea….de ce sa tii cu dintii de o relationare care nu mai trebuie sa mearga din mai multe motive, de cele mai multe ori pentru ca macar una din persoanele implicate in relationare vrea sa o rupa, ca nu ii mai este utila? Let go and go on! Spatele intors este perfect justificat de un asa zis higher purpose.

Nu mi se par deloc de acuzat omuletii astia, zau ca ii chiar invidiez. Mi-ar placea si mie sa ma pot desprinde dintr-o data din ceva, indiferent care ar fi pretextul cu care sa-mi linistesc eventualele scrupule. Sau fara niciun pretext, la o adica. Sa fie suficient sa cred ca relationarea aia nu-mi mai aduce nimic nou, nimic palpitant. De ce sa raman ancorata in asa ceva? La gunoi and go on. Omuleti sunt pe toate drumurile, ce mai conteaza unul in plus sau in minus?

Insa eu sunt dintre cei care nu stiu sa plece. Care se leaga de oameni, de locuri, care sufera dupa energia aia frumoasa aruncata fara regrete. Care valorizeaza . Care pastreaza. Partea buna este bucuria cu care ma uit la cei din jur si cu care constat ca , slava Domnului, sufletul meu este suficient de incapator si pentru vechi si pentru nou. Partea proasta ……….este evidenta.

Pana acum ceva vreme imi faceam multe reprosuri pe tema asta, adica pentru ca ma incapatanez sa pastrez binele . Insa am citit ceva simpatic care m-a facut sa ma simt mai putin problematica din cauza asta .

Da, sufar de un soi de dependenta. Dependenta de frumosul din oameni.

Lasă un răspuns

