Putin, din perie

Trecuse prea mult de cand ne-am vazut ultima data, si acum o saptamana nu am mai rezistat si m-am dus la el. Stia ca vin, nu am intentionat nicio secunda sa-l iau prin surprindere. Mi-am anuntat sosirea asa ca ma astepta. Mi-a rostit numele si m-a invitat, cu o fluturare a mainii, sa ma asez langa el.

“Poti sa faci ce vrei” i-am spus, si mainile lui mi-au mangaiat parul lung si avid de rasfaturi. Minute intregi m-am pierdut in acest fel de delicii, iar cand degetele lui si-au desavarsit opera m-a intrebat incetisor:  il si coafam?

Aranjeaza-l un pic, da” i-am spus moale. “Un pic, din perie” a  confirmat el, si eu am fost inca o data incantata de comunicarea care poate curge, iata, in cuvinte atat de simple……

Lasă un răspuns

