Vantul obidei …..

…..bate si prin e-mail-uri. Prin cele anuntatoare de vreun concediu al vreunei persoane cu pozitie mai degraba inalta.

Pana  acum anunturile astea sunau gen “in perioada cutare sunt in concediu, daca va roade ceva sunati la X, daca ala/aia nu e capabil/a sa va ajute sunati-ma pe mine, la naiba, la numarul asta”. Ma rog ….. mesajul social nu era chiar asa, dar mie imi plac mai mult mesajele psihologice (daca ma prind de ele, fireste). Stim cu totii ca alea sunt cele reale.

De ceva vreme insa constat schimbarea in abordare. E-mail-urile au inceput sa zica “sunt in concediu, nu am acces la telefon sau la email asa ca f…k off si sunati-i pe altii, ca nu cade firma fara mine. Ca nu e ca si cum as sta un secol in concediu, mama voastra de workaholici!” To say the least. Tot asa, psihologic.

Parca as comenta un pic pe tema diferentei de abordare, a dedesubtului ei, insa simpla povestire a situatiei este atat de elocventa incat orice comentariu al meu ar fi redundant.

2 răspunsuri so far »

  1. 1

    costiman said,

    sau: suna-ma, deranjeaza-ma, eu am semnal peste tot, mama nu ma bate, pot sa ud si canapeaua!!!!

  2. 2

    Ioana_du said,

    „Suna-ma, deranjeaza-ma, ca eu nu ma voi deranja sa raspund!” :))

    Asta cred ca ar fi cel mai tare email: „Plec in concediu, am semnal, am acces la internet, dar NU VREAU SA VA RASPUND!!!” =))


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

