Leapsa cu rock

Sau cel putin asa a cerut Dani. Muzici rock care trezesc coiotul din mine 😛 . Daca e vorba despre coioti in plina verva e clar pentru oricine ma cunoaste ca numai un singur fel de rock ma poate aduce in acea stare: heavy metal, fireste.

Ia sa vedem, ce iese daca se imbina doua mari iubiri de-ale mele, povestile si heavy metal-ul? Pai…..cam asta:

Imi aminteste intai de liceu (dar destul de vag) si mai apoi si mai clar de cavalerii si magicienii si domnitele (goth Dani dear, fireste. Imbracate fie in culorile inchise obisnuite fie in roz daca sunt deprimate, stii tu 😛 ) ale povestilor care se intampla in capsorul meu.

Si daca asta nu va place mai am, insa tot de-acolo. Iata:

Si cred ca ar fi intelept sa ma opresc aici. Nu ca as insira aici toata discografia Manowar, ca mai ascult si de-altele din cand in cand. Insa ma gandesc ca ar fi frumos sa mai las si pe altii sa se desfasoare. Ia sa ma gandesc, pe unde am mai auzit eu de-a rock-ul? Da, stiu. La Cartim si la Cristi.

A vous , stimati domni, s’il vous plait! Ce rock-uri starnesc coyotii din dvs.?  🙂

5 răspunsuri so far »

  1. 1

    costiman said,

    casalotul din mine ce sa mai zica?

  2. 2

    Ioana_du said,

    Pai chiar asa, ce zice?
    Ai putea proceda la neste copipeisturi de pe iutub, hm?

    Cu ce rock-uri te-ai delecta ? 🙂

  3. 3

    cartim said,

    MUltam de leapsa , trebuie sa ma gandesc ce sa scriu 😛 am mai avut una cu muzica dar ceva mai grea ,,,

  4. 4

    Ioana_du said,

    Stai linistit, cand ai chef si timp 🙂

  5. 5

    […] vacanta (urmeaza cele interesante si grele) , trebuie sa raspund la aceasta leapsa preluata de la Ioana, care m-a provocat in calitatea mea de […]


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

