Down again

Nu mai stiu cum sa gestionez atatea risipiri si adunari.

Si nu inteleg de ce, dupa ce reusesc cat de cat sa ma adun si sa ma pun in ordine, se intampla din te miri ce sa ma risipesc din nou. Din nou sa ma gasesc in valtoarea acelorasi framantari, sa imi dispara toate sensurile pe care considerasem ca le-am patruns. De parca nu ar trebui sa ma bucur de reusita regasirii de mine, de parca as reusi-o pe premise gresite. Si atunci nici nu e regasire pana la urma, nu?

Si cand totusi reusesc intr-un fel sau altul sa ma adun o fac cu pierderea sigura a macar unei bucatele. Din o suta de bucati imprastiate ma fac la loc in doar 95, apoi in 93, si tot asa. Ma regasesc din ce in ce mai putin din cum eram, sau din cum credeam eu ca sunt.

Si ma intreb unde e eroarea. De ce nu-mi iese socoteala. De ce adunand ies pe minus.

Mi s-a intamplat in cateva randuri sa ma simt, duala dupa cum ma anunta zodia,  si in interiorul meu si in afara mea. Acum simt ca nu as vrea sa fiu nici intr-o parte nici in alta.

2 răspunsuri so far »

  1. 1

    costiman said,

    esti pe” no man’s land” Acolo e cel mai bine, pana te dibuie cainele granicerului de-o viata.

  2. 2

    Ioana_du said,

    Nu sunt niciunde. Nici nu as vrea sa fiu pe undeva, si asta este cel mai grav.

    Fireste, o sa treaca intr-un fel sau altul.


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

