Despre alt fel de criza

Ma amuzam cu Daniela acum ceva vreme pe tema crizei varstei mijlocii si mai ales a felului in care am vazut/auzit/citit noi ca se manifesta la partea masculina a populatiei.  Ajunse ea la concluzia ca barbatii care traverseaza aceasta perioada isi pun cercei , isi lasa plete si isi cumpara motociclete, treaba care dealtfel este absolut rezonabila.  Oare la femei cum e?

De ceva vreme am observat ca si eu ma manifest in diverse feluri.  Adicatelea nu-mi cumpar motocicleta, insa mi-am luat de vreo doua luni permis de conducere. Nu-mi fac gauri in urechi (mi-au facut ai mei cand eram mica ) insa imi ticsesc sifonierul cu haine de vara pe care abia apuc sa le imbrac o data – de doua ori pe sezon. Plete ….am si din astea deja , asa ca ma multumesc doar sa le aranjez cu din ce in ce mai multa atentie. Ganduri si framantari si intrebari imbecile care nu au cum sa aiba vreun raspuns rezonabil ….. la greu! Pase proaste si mai mici sau mai grave depresii….. pe alese! In concluzie sunt o micuta cucoana spilcuita, cu aer ingandurat si vag absent, cu haine asortate si parul inzulufat cu grija. Ca sa ma recunoasteti din multimea de asa ceva va dau un indiciu: eu sunt cea cu castile de la MP3 in urechi, socand ocazional calatorii RATB-isti cu efluviile care se aud din zonele laterale ale capsorului meu . Heavy metal in general, Manowar specific de ceva vreme. Doamne ajuta ca muzica asta imi place de vreo 20 de ani, ca altfel as fi crezut ca traversez  a marvelous middle age crisis.

2 răspunsuri so far »

  1. 1

    costiman said,

    Sotia mea zice ca trebuie sa te doara miljocul.Altfel, n-ai nimic.De aia m-a pus sa ma tund.

  2. 2

    Ioana_du said,

    Mai, sa stii ca treaba cu mijlocul era a doua chestie pe care contam dupa Manowar. Adica daca ar fi zis cineva ca e irelevant ca ascult heavy metal de la 15 ani , important e ca ascult ACUM si ca atare …criza si din astea…., imediat mi-as fi verificat mijlocul.

    Nu ma doare, deci sunt safe.

    P.S. Salutari de la Codrut. Te-ar fi salutat personal dar nu poate. E in baie, l-am trimis sa se tunda.


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

