Despre unele lucruri care (nu) exista

Ieri ne jucam de-a mama si copiii, si exact ca de fiecare data ea era mama si eu unul din copii.

–      Ce vrei sa mananci, dhraga mea? Piuhre cu sos de capsuni?

–      Mmmm……piure simplu.

–      (cu voce scazuta, complice, indicatii de regie: tie iti placea foaaaaahrte mult sosul de capsuni!)

–      Aaaaa ….vreau piure cu sos de capsuni! Si cuuu….corcoduse!

–      Cu cohrcoduse ?!?! (intrigat-amuzata) Nu exista piuhre cu cohrcoduse!

–      A, dar piure cu sos de capsuni exista, hm?

S-a prins, asa ca hohote.

9 răspunsuri so far »

  1. 1

    ThatHeWhoisI said,

    Dreptatea este impartita.
    Vezi tu, exista capsuni, exista inghetata cu aroma de capsuni, tort/prajituri cu capsuni, probabil ceva sirop de capsuni, chiar si alte chestii cu gust/aroma de sau ce implica capsuni (servetele, fete de masa, fructe false…)

    De ce nu si piuhre cu capsuni!!?

    Dar de ce nu si piure cu corcoduse??! (ai intrebat si probabil inca te mai intrebi tu in adancul sinelui nonJungian).
    Simplu: exista inghetata cu aroma de corcoduse? Exista? Nu, nu exista.
    Exista tort cu corcoduse? Eu n-am vazut, mancat nici atat. Corcoduse introduse ca si motive ornamentale??? Mai rar sau deloc.
    So, there you have it: NO PIURE CU CORCODUSE FOR YOU!!!!!

  2. 2

    Ioana_du said,

    …..in cel mai profund stil (non)Jungian, (non)Freudian si cu (lipsa)accente Piagetiene si Kleiniene (na! ) si dupa maxima spre minima introspectie pot sa declar ca …. FUCK IT!!! NO PIURE CU CORCODUSE FOR ME ????

    Crezi ca e grav, doctore ? Tu ce crezi ca inseamna? 😛

  3. 3

    ThatHeWhoisI said,

    Depinde…

    Depinde cum pui accentul. Tu-l pusesi pe tot peste tot…
    – NO PIURE CU CORCODUSE for me ???? inseamna ca nu vei muri de foame, ci doar de pofta.
    – No piure cu corcoduse FOR ME ???? inseamna ca mai bine nu comentez :d
    – NO PIURE CU CORCODUSE FOR ME ???? inseamna ca inca esti in pat si dormi si acesta este doar un vis din visul de alaltaieri, in care gasisesi intelepciunea maxima oglindita intr-un „sambure” distilat de corcodus 🙂

  4. 4

    Ioana_du said,

    Hm……. Auzi, dar de ce nu comentezi nimic la varianta doi? Ti-e teama sa nu iti comunic si eu tie apoi cate ceva? Asertiv, desigur! (btw, mai tii minte povestea cu SCP si SCO? Ia sa vedem, test de memorie! Frumos ar fi sa o tii minte, ca tu erai cel care o expunea, eu doar ma hahaiam).

    Varianta trei este, desigur, cea corecta. Sunt inca in pat si visez ca visez visul de acum trei nopti combinat cu visul de asta-noapte.

    Sunt din ce in ce mai sigura ca intelepciunea se gaseste intr-un sambure distilat. Am de gand sa verific, ras-verific si para-verific pana ma conving de tot. 😀

  5. 5

    ThatHeWhoisI said,

    Asa, calea stiintifica e cea dreapta iar replicabilitatea e Biblia cunoasterii.
    In rest, memory test failed – da’ rau de tot 😀

  6. 6

    Ioana_du said,

    Ok, consider deci ca am binecuvantarea ta in calea pe care am ales-o intru iluminare.

    Cat despre memory test ……. SCP era soarecele de camp si SCO era soarecele de oras. Da’ imi dau seama ca e greu totusi sa-ti amintesti…. Eu mi-am datorita lu’ o inlantuire de factori, un „lant al slabiciunilor”. De unde rezulta ca memoria mea, desi ajutata de slabiciuni in forma de lant, este totusi tare :))

  7. 7

    ThatHeWhoisI said,

    Ohoooo… nici Mos Craciun nu cred ca ar fi tinut minte 😀
    In cazul memoriei, ea e tare cand e moale, ca asa se infiripa si insinueaza mai usor printre cue-factors care mai de care 🙂 (nah ca de ma picai cu ceara nu scoteam la comanda un termen de-asta).

  8. 8

    Joaca mi s-a parut o prefigurare a momentului in care, atunci cand tu vei 100 de ani, ea te va intreba la modul serios:

    „– Ce vrei sa mananci, dhraga mea? Piuhre cu sos de capsuni?” 🙂

    Bine te-am regasit Ioana draga! 🙂

  9. 9

    Ioana_du said,

    100 de ani? Aoleu….. parca e cam mult ….
    Probabil ca si la 100 de ani voi fi mult mai concentrata pe zulufi si asorte-uri decat pe mancare. De unde rezulta ca varsta nu ma va schimba 😛

    Bine ai revenit, Dane 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

