Panglici migdalate

Cand am sa ma fac mare voi avea propria mea marzipanerie.

Voi deveni experta in martzipan cu aroma de portocale, lamaie, fistic, cocos, trandafir si vacanta. Si mai ales in martzipan cu aroma de midgdale.

Marzipaneria nu va fi prea mare. Va incapea in ea sefa aromelor (adica eu; niciodata nu mi-am dorit sa fiu sefa, mi se pare o postura oribila, insa sa fii sef peste arome este altceva) si vreo cativa prieteni. Eu ii voi astepta cu cafea buna si marzipan, iar ei imi ma vor tine de vorba.

Vor mai fi si alte cofetarii migdalate in afara de a mea, insa a mea va fi aparte. Pentru ca daca restul se vor specializa in figurine care mai de care mai delicate si mai plne de detalii, la mine martzipanul va fi taiat in bucati alandala si ambalat in celofan inocolor. Numai funda cu care vor fi legate pachetelele astea va fi colorata in fel  si chip, si pentru asta ma voi asocia cu cineva care va avea o panglicarie absolut fabuloasa.

4 răspunsuri so far »

  1. 1

    Panglicaru said,

    Pangilcaria salveaza Romania.
    Martzipaneria… salveaza reveria.

    Ioana, te-ai facut mare? Cand te faci mare?
    Mi-ar placea sa beau o cafea cu martipan, cu aroma de Rai, taifasuita in compania ta si a prietenilor tai.. 🙂

  2. 2

    Ioana_du said,

    Nu stiu daca m-am facut mare 🙂
    Intr-un fel nici nu vreau sa ma fac. Vreau sa ma fac mare exact atat cat sa pot povesti destepte si frumoase si eventual colorate. Atat 🙂

    Si mie mi-ar placea cafea. Abia o astept 🙂
    Cu aroma de taifas, deocamdata . La marzipan mai am de lucru 😛

  3. 3

    Daca maine ti s-ar propune postul de vicepresedinte la multinationala ta, ai refuza sa fii mare?
    🙂

  4. 4

    Ioana_du said,

    Dane draga ……… iti jur ca nu stii despre ce vorbesti :)):)) As refuza, ca sa zic asa, din tot sufletul!
    Ce sa mai zic?!?! sunt incapabila sa-mi asum genul asta de responsabilitati. Prefer sa fac treaba mea de angajat obisnuit si sa imi ramana destul timp pentru visatul cu ochii deschisi 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

