Trei buline

• ……….si au inceput pregatirile pentru sezonul toamna-iarna . Hainele groase la indemana, hainele subtiri ascunse bine pana la vara ….Gospodinele s-au apucat sa pregateasca bunatati pentru la iarna, ce sa mai…une merveiile. Eu nu am loc ca sa depozitez conserve asa ca m-am decis sa fac alt fel de provizii: ciorapi colorati pe care sa ii asortez simpatic la camasi / bluze s.a.m.d. Stiu ca nu sunt de mancare, insa ocupa putin loc si in plus ma ajuta sa arat la exterior o bucatica din vara din mine.

• In timp ce masina RATB-ista ma purta incet dar sigur inspre birou azi dimineata am surprins o intamplare funny. Doi maidanezi rasa pura erau alergati pe trotuar de catre un caine de talie mare cu fitze de corcitura. Avea zgarda la gat, arata bine ingrijit si isi permitea sa-i fugareasca pe cei mai putini norocosi decat el. In spatele lui alerga de zor o…chestie mica din categoria soricar-pechinez-whatever. Era, cum ar veni, ajutorul de nadejde al corciturii aleia de vreo 10 ori cat el. Mi-am adus aminte instantaneu de bancul cu elefantul si soricelul mergand pe un pod (“bai, ce tropaim!” zise soricelul) si mi l-am imaginat pe bucactica aia de caine strigand in urma celui mare : “let’s catch them, man! let’s scare the sh….t out of them !!!”.

• In rest e vineri.

Lasă un răspuns

