Zilele in care mi se „pune pata”

Da, sunt adorabile zilele de genul asta. Si sunt adorabila si eu in cursul lor. Atata doar ca e recomandabil fie sa fiu cocolosita si rasfatata si altele asemenea fie sa fiu lasata in pace. Daca e prima categorie tin minte si apreciez mult, ca asa sunt eu . Daca e a doua…..tin minte si sa dea naiba daca uit.

Da, adorabil, spuneam.

In zile din astea ma intreb daca sunt intreaga la minte si astea sunt rabufniri normale sau daca, dimpotriva, am luat-o totalmente razna. Nu mi-e clar inca, nu trec des prin pase din astea si deci nu am avut timp sa aprofundez. Me excused.

Dragalasul meu sofer AT zice ca sunt un om care de regula le face pe plac celorlalti, le gadila orgoliile, ii valorizeaza, ii rasfata, ii asculta s.a.m.d. Mai, cam are dreptate. Dar pesemne ca sunt si perioade in care soferul trage pe dreapta, pentru ca asa ma apuca o lehamite de atata suflat in …….. unora si altora, asa mi se face sila sa-mi tot pese de ce simte X, ce-si doreste Y, ce l-ar face fericit pe Z , ce a mai gandit N si ce e gata sa inventeze T ……… Si, firesc, isi scoate cornitele dracusorul din mine. Care dracusor se (sau mai rau, MA ) intreaba de ce nu as fi si eu, for a change, cea de a caror sentimente / dorinte / rasfaturi / copilarii / preocupari s.a.m.d. sa se tina seama asa, just like that ! Fara intrebari incomode, fara tras de urechi, fara portionari , doar asa ….. asa cum le ofer eu  atunci cand soferul isi vede de drumul lui. Adica in peste 90 % din zile.

De regula nu-i raspund. Face si dracusorul parte dintre ceilalti , de care in zile din astea nu-mi pasa decat in anumite conditii.

Si astept sa plece. Ca pana acum a plecat de fiecare data. Intre timp…… sunt foarte eu cu persoanele care stiu cum e cu prima categorie, aia despre care vorbeam la inceput. Cu restul sunt adorabila.

Lasă un răspuns

