Buline plouate

  • Avand eu de rezolvat cate ceva formalitati administrativo-blabla care din motive obiective nu se pot rezolva dupa ora 17 mi-am luat azi o zi de concediu. Ocazie rara, imi zic eu, de a ma duce si eu un pic la un curs-doua pe la facultate, ca acus o termin si …. Ei, si m-am dus. La un singur curs (ca asa s-a nimerit, karma) , care s-a intamplat sa fie de psihoterapie. Am inlemnit un pic (partial de frig, dar numai partial) cand in amfiteatru a intrat domnul profesor. Pe la maxim 40 de ani, cu parul departe de a fi tuns regulamentar , intr-un pulover cumva lalai, cu rucsacul atarnanad pe umar (a venit in amfiteatru direct din strada ), in maini cu manusi negre fara degete…. E de-al meu, mi-am zis, si sa de naiba ca din momentul ala a inceput sa imi placa si mai mult sa mi se povesteasca de-a psihoterapia. Ajunsa acasa l-am cautat pe goolge si am aflat ca dom’ profesor e ceva celebritate in domeniu …..
  • Intr-un schimb de emailuri cineva mi-a zis azi ca s-ar fi imbogatit daca ar fi pariat pe ce stia ca urmeaza  sa spun/fac eu.  Nu stiu in ce sens a zis-o, daca a fost un bobarnac de genul „esti previzibila” sau dimpotriva, daca a fost o chestie friendly-placuta. Pe mine insa m-a bucurat. Imi place sa stiu ca am printre prieteni pe cineva care ma cunoaste chiar in halul asta.  A fost o constatare care m-a facut sa zambesc, in ciuda toamnei asteia care ma scoate din sarite.
  • De ce bine uneori sa fii acasa ianinte de ora 17? Pen’ca e deschisa biblioteca de jos. Asa ca ………. doua carti de Milorad Pavic, la recomandarea Danielei 🙂
Lasă un răspuns

