Incredibil dar adevarat! Iar buline!

  • Am un mesaj pentru producatorii de rochite de toamna-iarna. De fapt e o rugaminte. Da, i-as ruga frumos de tot sa repete urmatoarele cuvinte: ROSU VERDE PORTOCALIU. De mai multe ori. Pentru suficient de mult timp cat sa se prinda ce vreau sa spun.
  • Astazi Bianca este cu mama in excursie la Turnul Chindiei si Pestera Dambovicioarei. O sambata, deci, in care am timp sa fac o gramada de lucruri pe care altfel nu mi le-as permite pe motiv de alte obligatii. Buuun. Asa ca am gatit o tocanita buna, m-am plimbat un pic prin magazine (aici as relua ideea aceea cu ROSU VERDE PORTOCALIU, multumesc), am venit acasa si …… Si? Wow, cat timp am sa citesc! Doar ca nu-mi gasesc locul, si realizez inca o data care sunt reperele mele si cat de fara sens imi par zilele in care nu o am pe Bia in preajma.
  • Ultima (dar nu cea din urma, firesc ) este o rugaminte catre prieteni si persoanele apropiate. Din varii motive nu sunt in apele mele (nu, nu sunt deprimata din nou, Doamne ajuta. Asta da schimbare !) . Sunt insa agitata, tulburata si in inca vreo cateva feluri, asa ca va rog sa nu capiati de la confrmarile, re-confirmarile si para-confirmarile pe care o sa vi le tot cer. Dati-mi-le doar, promit ca nu mi-o iau in cap si nici nu o tin asa prea mult. Dar am nevoie de ele o vreme 🙂
4 răspunsuri so far »

  1. 1

    Esti. Si asta este bine.:)) Reconfortant chiar.

  2. 2

    Ioana_du said,

    Multumesc 🙂

  3. 3

    costiman said,

    tota ziua dam click sa-ti citim gandurile! Alea la vedere.Stai bine, suntem si noi pe-aproape!

  4. 4

    Ioana_du said,

    Ma bucur sa va stiu aproape 🙂

    Cat despre gandurile alea ale mele care nu sunt la vedere….pe alea si eu ma feresc sa le citesc 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

