Astrele

Ele stiu de ce.

Mi-au prezis pentru saptamana care vine numai aiureli. Cat de prost imi va merge, cate greutati voi avea la serviciu, cum voi plati pentru supararea pe care am adus-o cine stie cui acum cine stie cat timp…. Din astea.  Si eu, care ma credeam incapabila sa supar pe cineva cu intentie, sau daca o fac este pentru ca mi-a ajuns, s-a umplut paharul …. Si culmea, tot mie imi pare rau dupa aia. Mare fraiera!

Ma gandeam ca daca saptamana viitoare e mai rea decat a fost ultima saptamana (sau poate ultimele cateva) atunci chiar va fi nasol de tot.

Astrele zic. Intrebati-le pe ele care e problema. Eu nu am chef de genul asta de confruntari, ma depasesc, asa ca voi sta intre peretii propriilor mele povesti prefacandu-ma ca totul e normal. Si am sa ies de-acolo cand am sa pot crede asta macar pe jumatate.

Sau pana citesc chestii prietenoase la horoscop.

2 răspunsuri so far »

  1. 1

    „Dimineata va imbunatatiti simtitor situatia financiara. S-ar putea sa primiti o mostenire sau plata pentru o lucrare incheiata de curand.

    Puteti sa faceti investitii si sa va conturati planuri de viitor.

    Va sfatuim sa va ingrijiti sanatatea si sa va odihniti mai mult.”

    Zic ASTRELE (tunete de fundal) prin glasciorul virtual al lui eastrolog sau asa ceva. Fiindca te-am anuntat sa stii sa ceri plata/mostenirea, sa nu ramana asa singure pe lume, nerevendicate, mi-ar prii si mie cota parte 🙂

  2. 2

    Ioana_du said,

    :)) Multumesc, esti ca de obicei un izvor de buna dispozitie :))

    Ma asigur ca primesc mostenirea si apoi te anunt 😛


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

