Te pomenesti….

….ca au gresit astrele saptamana aia proasta! Ca dupa toate aparentele (si e abia miercuri dimineata! ) asta e de fapt saptamana imbecila. In care ma lovesc de tot soiul de rahaturi, incapatanari, orgolii si alte tampenii derivate din combinatii din astea perdante. Sau ma rog, perdante sunt pentru mine si nervii mei.

Asa ca sunt in plina agitatie tip what the f…k?!?!? 

Daca nu gasesc mai repede planeta aia a mea cred ca o iau razna. Deja incep sa ma intreb cat loc mi-ar ocupa in geanta un pistol . Nu tin neaparat la amortizor.

4 răspunsuri so far »

  1. 1

    Nu mult. Cat poate sa ocupe un pistol?
    Te-as interesa (traduce din „may I interest you in”):

    I – fara a necesita permis
    a) propulsie pe arc:
    – bile de plastic
    – bile de metal
    b) propulsie pe gaz
    – bile de plastic
    – bile de metal
    – bile de cauciuc
    – bile cu vopsea

    II – necesita permis
    a) pe gaz
    – bile/alice plastic
    – bile/alice metal
    – bile/alice cauciuc
    – gaz iritant
    b) cu glont
    – gloante orb

    Din pacate pt tine, pt fericirea publica, aici lista mea se opreste.
    Pot sa googlauiesc pt tine si sa te ajut in gasirea modelului care ti se potriveste.

  2. 2

    Ioana_du said,

    Multumesc.

    Imi trebuie un model care sa faca maxim de damage in conditiile in care este:
    a) mic
    b) usor
    c) roz

    Multumesc again 😛

  3. 4

    Ioana_du said,

    Tre’ sa ma uit de acasa, aici nu am voie, imi blocheaza accesul …. Na, firesc, se tem forurile superioare ca vin cu arma roz de foc la birou si impusc lumea.
    Asa ca ma uit diseara si iti spun. Daca e ok imi iau mai multe 😛


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

