Evrika !

Din categoria „lucrurile bune se intampla celor care stiu sa astepte”, azi episodul dedicat cumparatorilor (compulsivi sau nu) de carti de pe internet. Onlain cum ar veni.

Am descoperit metoda de a comanda carti fara ca practic sa le cumperi. Ceea ce aparent constituie o situatie imposibila in realitate se numeste carteadinraft.ro si este o chestie pe care o poate practica oricine. Iata cum s-a intamplat.

Din varii motive a inceput sa ma atraga istoria psihologiei, si am cautat sa citesc cat mai multe chestii scrise fain pe aceasta tema. Am adunat dezamagire dupa dezamagire (deh, iata inca o data dovada faptului ca asteptarile prea mari sunt cele care ne nefericesc. Dar sa nu divagam) si mi-am amintit ca the name in istoria psihologiei se zice ca ar fi dl. Manzat. La biblioteca de la parterul blocului meu exista cartea dumnealui, insa numai ca sa fie studiata la sala . Si pe bune ca nu am chef sa imi petrec ore intregi acolo ca sa citesc in ritmul meu cele peste 1000 de pagini de istorie universala a psihologiei. Asa incat m-am decis sa am propriul meu exemplar. Si ma apuc, ca o femeie a vremurilor noastre (ador expresia asta) ce sunt, sa caut pe internet librarii care sa imi aduca volumul la dragalasul meu nasuc.

Si atunci s-a petrecut minunea. Am gasit la carteadinraft.ro istoria despre care povestesc la jumatate de pret fata de orice alta librarie. Avida de stiinta ( …well…) imi fac cont, o comand…. Am primit imediat un email de confirmare a comenzii mele ( cu numar de inregistrare, suma de plata si tot tacamul, profi, ce sa mai ! ),  pe site scria ca exista pe stoc, asa ca ma asteptam ca in doua trei zile sa o am. Asta s-a intamplat martea trecuta si inca nu am cartea. Probabil inca se mai gandesc daca merit sau nu sa citesc chestia aia. Sau poate imi pregatesc un test al cunostiintelor in domeniu, sa vada daca ma calific. Le-am scris oamenilor (dar or fi totusi oameni? ) alora rugandu-i sa imi spuna cam cat estimeaza ei ca este timpul de asteptare pentru o carte care exista pe stoc. Sistemul (mda, deci pana la urma nu sunt oameni, e un sistem) m-a anuntat automat ca voi primi raspuns la intrebarea mea in maxim 24 de ore. E foarte drept ca nu au precizat de cand incep sa numere aceste ore.

Deci iata. Cand un lucru pare prea frumos ca sa fie adevarat se dovedeste pana la urma ca nici nu e adevarat ! Da’ mi-ar fi placut sa dau 65 ron pe o carte care altfel costa 110. N-a fost sa fie.

Concluzia? Comandati carti de la carteadinraft.ro ! Veti avea mica satisfactie de a va afla in pozitia de cumparatori, insa nu veti da niciun ban pe carti. Intrucat nu va baga nimeni in seama. Asa incat comandati orice! dezlantuiti-va! e gratis !

Nota: este prima data cand comand de la omuletii astia – sistem, nu cunosc pe nimeni care sa o mai fi facut, asa incat s-ar putea pretinde ca este o situatie singulara. Astept ca realitatea sa bata filmul si sa primesc totusi cartea aia, si atunci imi revizuiesc atitudinea.

2 răspunsuri so far »

  1. 1

    orceaga said,

    stii ca si eu am patit-o…de 2 ori chiar… Prima data am comandat de pe site-ul ziarului cotidianul, am asteptat 1 luna, am sunat sa intreb ce se intampla, mi-au spus ca ei mi-au trimis cartea si sa verific la posta. O saptamana intreaga am mers la posta…se intampla in 2008, cartea nu a venit nici pana azi. Si a doua oara am comandat ca si tine la carteadinraft.ro(era o carte foarte rara si imi trebuia in regim de urgenta pentru facultate). Am asteptat, m-am enervat, am sunat la ei, iar am asteptat pt ca de acolo m-au asigurat ca o sa mi-o trimita in cateva zile, iar m-am enervat,(intre noi fie vorba cred ca am si plans de nervi:D) apoi m-am hotarat sa xeroxez exemplarul care era la biblioteca.

  2. 2

    Ioana_du said,

    A, ok.
    Deci carteadinraft e un rahat total lipsit de profesionalism. Good to know 🙂

    De xeroxat nu am cum, Istoria lui Manzat are peste 1000 de pagini. Am sa mi-o cumpar din alta parte, la pretul cu care o vinde toata lumea. Na, repet, era prea frumos sa o cumpar doar cu cat ma ameteau nesimtitii de la carteadinraft 🙂

    Te pupam mult cu toatele de pe-aici si asteptam vesi de la tine 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

